Problemer med Dlink 604 og Dlink DSL 300T ~
Fra : Per Olsen

Dato : 23-11-05 22:50

Hej NG

Kan i hjælpe mig, jeg har et Dlink adsl modem (DSL300T) og en Dlink
adsl
router (DI-604) som jeg sådan set kan få til at spille fint sammen,
men hvis
adsl modemet mister forbindelsen eller bliver genstartet så kan
Routeren
ikke finde ud af at lave hul igennem igen, før jeg retter i WAN info

routeren til noget andet og derefter retter tilbage til de korrekte
oplysninger, det er ligsom om at den skal ud og melde sig igen på
modemet?

Jeg har sat Modemet op som følger (CC som udbyder)

Modulation type: MMODE

PP settings:

Connection:: Cybercity
Encapulation: VC
Username: mit cc brugernavn
Password: min cc password
Keep alive: 10 min
Max fail: 10 times
MTU: 1400
MRU: 1492
Set route er ikke vinget af
on demand er ikke vinget af

PVC Settings:
Vpi: 0
vci:101

Router (WAN) er sat op med

ip: 85.81.117.122

IP Subnet Mask: 255.255.255.255

-

Er der andre der har ovenstående modem/Router og har fået det til at
spille?

Når det spiller så er man fri for den venten der er på CC standard
Zyxcel 650r

dns:

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-11-05 23:03

"Per Olsen" <perjmolsen@hotmail.com> crashed Echelon writing

> PVC Settings:
> Vpi: 0
> vci:101

Hmmm skal den ikke være 0/35 ?

--
Bjarke Andersen

Fra : Hans

Dato : 24-11-05 03:58

Bjarke Andersen wrote:
> "Per Olsen" <perjmolsen@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Hmmm skal den ikke være 0/35 ?

Ikke hvis han er på en TDC BSA central.

Hans

Fra : Per Olsen

Dato : 24-11-05 08:23

> Hmmm skal den ikke være 0/35 ?
Hej

Nej - er tilsluttet en TDC central

Mvh Per

Fra : Hans

Dato : 24-11-05 08:46

Per Olsen wrote:
> Hej
>
> Nej - er tilsluttet en TDC central

Mig bekendt skal modulationen ikke være MMODE, men enten GLITE eller GDMT.

Hans

Fra : Per Olsen

Dato : 24-11-05 14:28

> Mig bekendt skal modulationen ikke være MMODE, men enten GLITE eller GDMT.
>
> Hans

Hej Hans

Okay? det vil jeg prøve om det giver mere stabilt internet

Mvh Per

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 24-11-05 08:57

On Wed, 23 Nov 2005 22:50:09 +0100, "Per Olsen"
<perjmolsen@hotmail.com> wrote:

> Router (WAN) er sat op med
>
> ip: 85.81.117.122
>
> IP Subnet Mask: 255.255.255.255

Hva' mener du med, den er "sat op" med det?
Har du konfigureret det statisk? Det skal du ikke.

-A
PS: Det er ikke pænt at x-poste mellem interne og offentlige grupper.

Fra : Steffen

Dato : 29-11-05 19:00

Hej

Jeg sidder også og leger med en dsl-300t og har lidt problemer.

Jeg kan ikke få den til at finde min forbindelse korrekt.
Jeg har en 4096/512 men den finder ikke de 512, men kun 226.

Opsætning ligesom Per's, dog med G.Lite

Nogen anelse om hvad det kan skyldes?

Mvh

Steffen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-11-05 19:39

"Steffen" <SBS@REMOVETHIS.city.dk> crashed Echelon writing

> Opsætning ligesom Per's, dog med G.Lite
>
> Nogen anelse om hvad det kan skyldes?

At du har sat den til G.lite. CC kører vidst kun DMT.

--
Bjarke Andersen