start af virksomhed
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 23-11-05 21:37

Hej NG, jeg håber jeg er landet det rigtige sted. Jeg er helt nybegynder
indenfor forretningsverdenen :)

Jeg overvejer at starte en netbutik med salg af DVD-film, men hvem skal
man
købe filmene af, skal man henvende sig til sf-film og til Metronome og til
Nordisk Film etc. Eller er der en grossist af alle film ???

Med venlig Hilsen

Lars Jensen

Fra : Per Krabbe

Dato : 23-11-05 22:05

"Lars Kristian Jensen" <
> [...]
> købe filmene af, skal man henvende sig til sf-film og til Metronome og til
> Nordisk Film etc. Eller er der en grossist af alle film ???

Hvis du så DK fjernsyn i går - så kan du se en af de muligheder der er -

per

Fra : Jan Rokkjær

Dato : 24-11-05 00:25

Lars Kristian Jensen wrote:
> [...]
>
> Med venlig Hilsen
>
> Lars Jensen

> Den har indtil videre sparet mig for at få 2094 spam-mails.

Har en ganske vist ældre liste over samtlige grossister af DVD film i DK
hvis det har interesse kan du fange mig på mail.

Og det koster ikke noget

mvh Jan R
nemt@webspeed.dk_nospam (remove _nospam)

Fra : Michael Zedeler

Dato : 24-11-05 14:04

Lars Kristian Jensen wrote:
> [...]
> købe filmene af, skal man henvende sig til sf-film og til Metronome og til
> Nordisk Film etc. Eller er der en grossist af alle film ???

www.gdc.dk.

Mvh. Michael.

Get my vcard at http://michael.zedeler.dk/vcard.vcf

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 29-11-05 19:35

ne svar og til Per Krabbe, nej det så jeg desværre ikke.

Jeg prøver lige at gå videre med Jan Rokkjærs link.

Mange tak for hjælpen indtil videre, håber det er okay, at jeg skriver igen,
såfremt, der skulle dukke supplerende spørgsmål op.

Med venlig hilsen

Lars Kristian Jensen

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 29-11-05 19:37

vfølgelig det link Michael Zedeler har lagt, undskyld