PHP Gallery
Fra : Martin [1620]

Dato : 23-11-05 21:17

Hej,

Jeg mangler et PHP Gallery til min hjemmeside, så jeg kan have mine
billeder liggende

Det skulle gerne være et simpelt, vil ikke installere et helt PHP
system. Det skal helst være et hvor jeg kan uploade en hel mappe med
billeder af gange, evt hvor jeg kan ligge dem op via FTP.
Det skal også have muligheden for at man kan sætte kodeord på nogle af
billederne.

Håber der er en der har en god ide.

Skal lige sige at mit webhotel ligger hos unoeuro, der har man ikke
mulighed for at slå "safe_mode" fra

Martin [1620] - Remove XXX for emailing.

Fra : POW

Dato : 24-11-05 13:09

Martin [1620] wrote:
> [... en masse snak...]

Du kan jo gå i gang med at kode og så spørge igen når du får problemer...

Kig på nogen af phps funktioner til at læse filer med, så kan du loope
igennem et bibliotek, så er du allerede nået et lang stykke...

Fra : Martin [1620]

Dato : 24-11-05 16:27

> [...]
>
> Kig på nogen af phps funktioner til at læse filer med, så kan du
> loope igennem et bibliotek, så er du allerede nået et lang stykke...

Lad mig gætte på at du på en underlig måde forsøger at fortælle mig at
jeg er i den forkerte gruppe?

Findes der en gruppe der er bedre til mit spørgsmål. Kan nemlig ikke
selv finde ud af at kode og har virkelig søgt nettet igennem.

Martin [1620] - Remove XXX in email

Fra : Sebastian Støttrup

Dato : 24-11-05 23:56

> Lad mig gætte på at du på en underlig måde forsøger at fortælle mig at
> jeg er i den forkerte gruppe?

Både ja og nej.

> Findes der en gruppe der er bedre til mit spørgsmål. Kan nemlig ikke
> selv finde ud af at kode og har virkelig søgt nettet igennem.

Du kan prøve i dk.edb.internet.webdesign.html .. Der er nok mere
responce..

MVH
Sebastian

Fra : Thor