Hills og specifik
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 23-11-05 17:29

Min dyrlæge kører med 20% rabat på disse to mærker i november og december.
Er det ikke et meget godt tilbud???

Linda

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 23-11-05 18:11

jo :)

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 23-11-05 18:15

Han tager normalt 299 for 5 kg Hills Diet. Koster det det de fleste
steder???

Linda

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 24-11-05 17:55

Jo det er et godt tilbud. Det er også et godt produkt. Jeg bruger ikke andet
til mine 2 hunde.
Thomas

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4384a393$0$11674$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Andrea

Dato : 26-11-05 16:14

> Min dyrlæge kører med 20% rabat på disse to mærker i november og december.
> Er det ikke et meget godt tilbud???
>
> Linda

Det lyder meget godt, da vi her i huset synes Hills er et rigtig godt
produkt....
Lige en sidebemærkning: Fejler din kat noget siden du køber Hills hos
dyrlægen? Hills laver en serie der forhandles hos dyrehandler og lign., og
en serie der forhandles hos dyrlægen. En alm. sund og rask kat kan sagtens
nøjens med den lidt billigere hos dyrehandleren.
På den måde kan du jo spare lidt der, hvis ellers katten ikke har særlige
behov eller svagheder...
Mvh. Kristina