Disable Right Mouse Click menuen
Fra : Chris Bertelsen

Dato : 23-11-05 16:58

Hey.. Ska ha beskyttet min side som det første.. Hvordan?

og så et andet spørgsmål, har lavet et galeri i FP2003 og når man
klikker på et billed åbnes det i browseren, men det har jo ikke
nogen desideret side hvor jeg kan ligge eks scrips til at Disable
Right Mouse Click menuen, eller? hva kan man gøre der? (og lad
være med at sige det skal laves i et andet program eller på en
anden måde da jeg har over 20 gallerier) kan man eks lave en side
som man gemmer på sit site som den så åbner billederne i eller
ligger der måske allerede en side som den bruger hvor jeg kan
ligge et script? eller? eller?

Nåe.. håber på lidt hjælp til det her..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Øystein Svensen

Dato : 23-11-05 17:34

Chris Bertelsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> som man gemmer på sit site som den så åbner billederne i eller
> ligger der måske allerede en side som den bruger hvor jeg kan

Forsøk dette scriptet:

<!-- Start of Protect Code Script -->
<!-- Instructions: Place this code inside the body tags. -->
<!-- Script supplied with CoffeeCup HTML Editor -->
<!-- www.coffeecup.com -->
<script language="JavaScript">

<!--
function mouseDown(e) {
if (parseInt(navigator.appVersion)>3) {
var clickType=1;
if (navigator.appName=="Netscape") clickType=e.which;
else clickType=event.button;
if (clickType!=1) {
alert("Copyright (c) 1999 MyCompanyName !\nAll HTML code and images
contained within are the intellectual property of this company. Do
not attempt to steal or copy them.");
}
}
return true;
}
if (parseInt(navigator.appVersion)>3) {
document.onmousedown = mouseDown;
if (navigator.appName=="Netscape")
document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);
}
//-->

</script>

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 23-11-05 17:49

Se Inline.

On 23 Nov 2005 15:57:38 GMT, Chris Bertelsen
<ChrisFjernBertelsen@hotmail.com> wrote:

>Hey.. Ska ha beskyttet min side som det første.. Hvordan?

Mod hvad?

> [...]
>nogen desideret side hvor jeg kan ligge eks scrips til at Disable
>Right Mouse Click menuen, eller? hva kan man gøre der? (og lad

Hvorfor det? Det beskytter jo ikke noget.

Fra : Wilstrup

Dato : 23-11-05 19:48

Drop det - at beskytte din hjemmeside er umuligt med den
nuværende teknologi.
--
Wilstrup

"Chris Bertelsen" <ChrisFjernBertelsen@hotmail.com> skrev i