Gratis koder - virker de?
Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 23-11-05 09:18

Da jeg ikke vil købe noget poster jeg så i teknik gruppen.

Har købt en Nokia 6170 til konen, men de gratis koder jeg får ud af det, de
virker ikke. Kode 7 & 1 er prøvet og med den ene fejltastning jeg lavede er
vi oppe på 3 forsøg, så jeg tør ikke rigtigt lege mere med gratis koder.

Hvad er jeres erfaring? Har jeg bare været uheldig?

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore for mail

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 23-11-05 09:40

Det er ikke alle koder der virker...

Men du har jo 5 forsøg i alt. - Du kan jo prøve nr. 5.
Der er i de fleste tilfælde kode 1 el. 7 der plejer at være de rigtige.

Det kan jo også være at telefonen er operatør låst. Og så skal du forbi en
unlocker.....

/F

Fra : Henrik

Dato : 23-11-05 15:57

Hej

Mange "gratis" koder virker ikke.

Hvis du f.eks bruger www.nokia-unlocks.dk eller www.tvuv.dk så får du
"rigtige" koder.

Mvh
Henrik

Fra : Rasmussen

Dato : 23-11-05 18:30

Prøv denne side:

http://www.trycktill.com/eng/unlock_swe.asp

Det er gratis og deres koder plejer at være de rigtige. Og du får koden med
det samme.

Med venlig hilsen

Rasmussen

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-05 04:23

> [...]
> gratis koder.
>
> Hvad er jeres erfaring? Har jeg bare været uheldig?

Da jeg købte min Nokia 6230i for nylig, så skulle jeg have den SIM-unlocked
fordi jeg hellere vil bruge det Telefonselskab jeg hidtil har brugt. De
gratis-koder som jeg brugte fungerede ikke og således måtte jeg punge 100
kr. ud i en unlocker-forretning, men herregud, det er jo ikke nogen formue,
bare lidt irriterende penge at skulle af med.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk