billig svømmehal københavn??
Fra : Pinga.msn@gmail.com

Dato : 23-11-05 06:44

Hej NG

Jeg og min søn søger en svømmehal som er billig. Jeg har naturligvis
søgt på nettet men synes at disse priser virker dyre når man både
skal have bad osv...

Vi bor NV (2400) - så en svømmehal omkring der vil naturligvis være
at foretrækker.

Med venlig hilsen
Thomas.

Fra : Cocoamum

Dato : 23-11-05 07:22

Pinga.msn@gmail.com skrev:
> [...]
> skal have bad osv...
>
> Vi bor NV (2400) - så en svømmehal omkring der vil naturligvis være

Jeg har aldrig syntes, at Emdrupbadet var så dyrt. Klippekort for 10
voksenbesøg 230 kr, for 10 børnebesøg 110 kr. Man er der i et par timer.

Det er ikke en fancy svømmehal, men der er da både en lille rutsjebane
og legetøj til børnebassinet.

Tine

Fra : Cocoamum

Dato : 23-11-05 07:23

Cocoamum skrev:

> [...]
> voksenbesøg 230 kr, for 10 børnebesøg 110 kr. Man er der i et par timer.
>
> Det er ikke en fancy svømmehal, men der er da både en lille rutsjebane

Og prisen inkluderer bad, som i alle andre svømmehaller.

Tine

Fra : Dorthe Eshington

Dato : 23-11-05 07:51

<Pinga.msn@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hvad med Hillerødgade svømmehal ?

Enkelt tur voksen 28 kr. og barn 13 kr.

Klippekort 10 klip for voksen 230 kr. og for børn 110 kr.

God fornøjelse.

Mange hilsner Dorthe

Fra : Kim

Dato : 23-11-05 11:01

<Pinga.msn@gmail.com> skrev

http://www.gladsaxe.dk/Default.asp?ID=12470#

Fra : Cocoamum

Dato : 23-11-05 11:24

Kim skrev:
> <Pinga.msn@gmail.com> skrev
> Vi bor NV (2400) - så en svømmehal omkring der vil naturligvis være
> at foretrækker.
>
> http://www.gladsaxe.dk/Default.asp?ID=12470#

Og den er endda sjovere og rarere end Emdrup.

Tine

Fra : Holst

Dato : 23-11-05 11:33

Cocoamum wrote:

> Og den er endda sjovere og rarere end Emdrup.

Til gengæld er der et godt stykke vej derud, hvis man bor i NV.

Fra : Cocoamum

Dato : 23-11-05 11:38

Holst skrev:

> Til gengæld er der et godt stykke vej derud, hvis man bor i NV.

Det kommer an på, hvor man bor i NV. Bus 69 går temmelig tæt på i begge
ender.

Tine

Fra : Kim

Dato : 24-11-05 15:15

"Holst" <newsnov05@shelter.dk> skrev
> Til gengæld er der et godt stykke vej derud, hvis man bor i NV.

Nej.
14 minnutter og den holder lige ud foran hallen.
http://www.rejseplanen.dk/bin/query.exe/mn?seqnr=1&ident=51.01724965.1132841524&ml=m&OK#focus
Og den er 10 gange bedre, nyrenoveret hal og omklædning, varmtvandbassin,
hvor
Emdrup er beskidt vand, omklædning, bassin osv osv osv.

Mvh Kim

Fra : Holst

Dato : 24-11-05 15:30

Kim wrote:

> Nej.
> 14 minnutter og den holder lige ud foran hallen.

Ja, man kan jo altid få det til at lyde godt, når man kun medtager
kørselstiden.

Men læg til det, den tid det tager at gå til og fra bussen i hver enden,
samt den tid, man skal stå og fryse ved stoppestedet, indtil bussen kommer.

Men hvis svømmehallen er det bedre, så er det måske også værd at bruge
ekstra tid på det.

Fra : Pinga.msn@gmail.com

Dato : 23-11-05 16:47

Tusinde tak for svarene.

Jeg vil prøve at gå videre med det . med venlig hilsen Thomas.