Lægevalg
Fra : Ukendt

Dato : 22-11-05 21:01

Hejsa

Jeg flytter til Århus i det nye år og skal have valgt mig en læge. Kærestens
lægehus er desværre lukket for tilgang.

Kan nogen af jer anbefale en rigtig god læge i Århus (Århus N vil være
rigtig fint men Århus generelt er også ok)?
Gerne en ung en - og hvis der endda skulle findes en god en med
internetkonsultation, ville det være helt fint :)

Håber nogen vil dele deres erfaring, så jeg ikke bare i blinde vælger en.

Hygge,

Kenneth

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 22-11-05 22:49

In article <43837916$0$38687$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, NumZie wrote:
> [...]
> internetkonsultation, ville det være helt fint :)
>
> Håber nogen vil dele deres erfaring, så jeg ikke bare i blinde vælger en.

Jeg bruger lægerne Okholm i Park Alle. Er godt tilfreds, virker kompetente.
Alderen varierer efter hvilken af de 3-4 læger jeg taler med. Jeg bruger
læge så sjældent jeg ikke har preferencer, udover kvalitet.

Jeg forstod dog ikke helt hvorfor den ene læge mente min hvilepuls var
ved at være for lav da jeg var i form inden et marathon og havde den
nede på 36. Alle mine andre blodtal lå lige midt i referenceintervallerne,
og ikke så meget som 0,1 fra. Jeg fik at vide, at det var farligt hvis jeg
faldt om på gaden, da ambulancefolk og læger ville mishandle min krop
for at få pulsen op.