Andet multimedie
bentjuul 3670
Import af billeder i Picasa2 ??
Fra : Erik Greve

Dato : 22-11-05 20:02

Når jeg - i Picasa2 - forsøger at importere billeder f.eks. fra en 'USBpind
' eller fra en mappe
får jeg godt nok listen med billeder, men de har allesammen en rød ring med
et rødt kryds
over sig. Så kan de ikke importeres.
Jeg har geninstalleret Picasa uden at det hjalp.
Er der nogen, der kan hjælpe ??
TAK

Hilsen / Erik

Fra : emj

Dato : 22-11-05 20:55

Erik Greve skrev:

>får jeg godt nok listen med billeder, men de har allesammen en rød ring med
>et rødt kryds
>over sig. Så kan de ikke importeres.

Under billederne i importvinduet i højre side har du trykket på
"Exclude". Du har dermed selv valgt at eskludere billederne.
Tryk på Exclide igen og krydset forsvinder.
Hilsen emj

Fra : Erik Greve

Dato : 22-11-05 22:23

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Under billederne i importvinduet i højre side har du trykket på
> "Exclude". Du har dermed selv valgt at eskludere billederne.
> Tryk på Exclide igen og krydset forsvinder.
> Hilsen emj

Tak for tippet , det virker.

MVH Erik