National Geographics genealogiske undersøg~
Fra : Steen Kobberø-Hansen

Dato : 22-11-05 18:19

Der har for nylig været en udsendelse på NBC i USA om, hvordan man ved at
indsende to vatpinde, med spyt, kan stedfæste ens forfædre mellem 45 -
72.000 år tilbage. Vi stammer åbenbart fra Afrika, hvorfra vi vandrede ud
over kloden. Man kan nu se hvilken vej vi vandrede, og hvilken blanding vi
består af. Undersøgelsen er foretaget af National Geographics og er ongoing.
Det koster $100.00 for at deltage.
Hvis nogen af jer vil vide mere, kan I gå til
www.nationalgeographic.com/genographic

Dette er blot en oplysning, jeg har modtaget andetsteds fra, så jeg står
ikke inde for indhold eller seriøsitet. Men det kunne da være værd at
undersøge, om undersøgelsen er valid.

mvh
Steen

Fra : K. Haaning Andersen

Dato : 24-11-05 08:04

"Steen Kobberø-Hansen" <steen@kobberoe-hansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
står
> ikke inde for indhold eller seriøsitet. Men det kunne da være værd at

Det samme er omtalt i Illustreret Videnskab nr.17 fra i år, og lyder
meget
interessant. Der bliver opgivet at sender man 100 dollers til projektet
kan
man få lavet en DNA undersøgelse, som bliver lagt ind i en større base,
hvor
man så får adgang til en base der giver mulighed for at opstille at
opstille et et skema over ens afstamning. Det lyder meget interessant, men
kan det være rigtigt? Se mere på www.illvid.dk

Venlig hilsen

Knud Haaning Andersen

Min indbakke er beskyttet af WebGlobe SPAMfighter
47 spam mails er blokeret indtil videre.
Hent gratis www.webglobe.dk/spam i dag!

begin 666 p.gif
MHYRTVHNSWKS[#S[ 6(TFH)WD828H\RIO'$XQ+;L?/K,(_H,9@#4'KW'T')-#
M7U,8(!:ABU9T]0S.L%?@TNB,LK"]+LUJ_I'%5^2XS.:=AO"Z2Y6MAKU/NXX=
MY[0"]R<X!YB7A6?&% 2&`JDVV+=G=4-GZ4A%69@(R+<9EA@9J<AY^6F*. I&
MI]JH&LBJYYFZ=RJ8RRG+6T5RPW66\R8Y["N%^E:V%6R)UB7*-34]+=79H9*M
9O<W=[?T-'BX^_DQM?HZ>KK[.WN[N40``.P``
`