Lav selv reklame/brochure - hvordan ?
Fra : allan.pe@jubii.dk

Dato : 22-11-05 14:23

Jeg har tænkt mig at lave en enkel lille reklame (beskrivelse) i
A6-størrelse. Det er så meningen, at jeg enten deler dem ud eller
sætter dem fast i bilernes vinduesviskere. Findes der et program hvor
man selv kan lave det så det ser rimelig ud - det skal være et
program der er nemt at gå til og så skal det helst være gratis.

Findes der hjemmesider, hvor man kan lade sig inspirere ?

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-05 15:27

<allan.pe@jubii.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hvis du sætter den i min vinduesvisker, bliver jeg pisse sur og smider den
på jorden. Så kommer DU til at betale for oprydningen, hvis vi er mange der
gør det.
Hold dig til postkasser og respekter "reklamer - nej tak"
Mvh Tommy

Fra : allan.pe@jubii.dk

Dato : 23-11-05 08:10

Tak for din tilbagemelding - det har jeg fuld respekt for og vil
selvfølglige have det med i mine overvejelser.

Fra : KJ

Dato : 23-11-05 09:20

<allan.pe@jubii.dk> wrote:

> Tak for din tilbagemelding - det har jeg fuld respekt for og vil
> selvfølglige have det med i mine overvejelser.

Så vil jeg da gerne melde mig under fanen blandt de, der afskyr
vinduesviskerreklamer og betragter det som useriøs markedsføring og i
øvrigt noget værre svineri, når de ligger og flyder efterfølgende.

Vh. KJ
--
http://www.cetus.dk

Fra : Nygaard

Dato : 23-11-05 10:19

> Så vil jeg da gerne melde mig under fanen blandt de, der afskyr
> vinduesviskerreklamer og betragter det som useriøs markedsføring og i
> øvrigt noget værre svineri, når de ligger og flyder efterfølgende.

Jeg opfatter sådan nogle kort som invitation til byttehandel...
Sidst der var nogen der havde placeret noget affald under min vinduesvisker,
kunne jeg se at deres lagersalg næsten lå på vejen hjem. Da jeg havde noget
affald i bilen (papkasser fra edb grej), tænke jeg at det kunne jeg da lige
køre forbi og sætte af i deres vindfang...
Da jeg ikke snakkede med nogen der inde, tvivler på at de fangede pointen -
men det giver en god "ha ha - så kan I lære det"-følelse når man køre
derfra...

/Nygaard

Fra : Holst

Dato : 23-11-05 11:10

Nygaard wrote:

> Da jeg ikke snakkede med nogen der inde, tvivler på at de fangede pointen -
> men det giver en god "ha ha - så kan I lære det"-følelse når man køre
> derfra...

Ja, det er da godt, du har den følelse. De har nok nærmere "en eller
anden idiot har stillet noget affald i vores vindfang"-følelsen.

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 28-11-05 15:51

Du skulle have vedhæftet deres flyer - tapet den til en af dine
papkasser...

Fra : Claus Agerskov

Dato : 23-11-05 14:33

allan.pe@jubii.dk wrote:

> [...]
> man selv kan lave det så det ser rimelig ud - det skal være et
> program der er nemt at gå til og så skal det helst være gratis.

Jeg benytter selv OpenOffice.org 2.0 til at udarbejde foldere i.

Jeg har en skabelon på adressen:

http://ooo.chbs.dk/mat/program-for-event.ott

Et pdf-eksempel på brugen af skabelonen:

http://ooo.chbs.dk/arr/2002-11-06-program.pdf

OpenOffice.org 2.0 kan hentes frit via den danske OpenOffice.org-side:

http://da.openoffice.org/

De herligste hilsner