Ubuntu, mysql-server-5.0
Fra : Kasper Johansen

Dato : 22-11-05 10:54

Hej gruppe.

Jeg har lagt mærke til at der er en "mysql-server-5.0"-pakke til Debian,
men ikke til Ubuntu.

Er det muligt at hente MySQL 5.0 med apt på min Ubuntu maskine? (hvor
finder jeg pakken?)

Jeg kører "Breezy".

Kasper Johansen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 22-11-05 17:52

On Tue, 22 Nov 2005 10:54:21 +0100, Kasper Johansen wrote:

> Er det muligt at hente MySQL 5.0 med apt på min Ubuntu maskine? (hvor
> finder jeg pakken?)
>

> Jeg kører "Breezy".
Jeg har porteret den til Breezy. Hvis du er interesseret, kan jeg lave en
repository, hvor du kan hente den?

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Jacob Sparre Anderse~

Dato : 02-12-05 16:53

Kasper Johansen skrev:

> Jeg har lagt mærke til at der er en "mysql-server-5.0"-pakke til
> Debian, men ikke til Ubuntu.

Har du kigget i Ubuntu/Universe? Det er vel strengt taget naturligt
nok at de ikke har en SQL-server med i basissystemet, der er designet
til skrivebordsbrug.

Jacob
--
»... meget nemmere, hvis du ville huske at spørre om det,
som jég svarer på!« -- Divus Madsen, exam.gud