Tydning i dk.binaer.historie
Fra : Heinrich Frausing

Dato : 21-11-05 21:17

Kan nogen hjælpe med tydning af Niels Frausing's dåb fra kirkebog.

Jeg har uplodet det i dk.binnaer.historie

Bortset fra navnet og datoen kan jeg ikke tyde resten.

På forhånd tak

Heinrich Frausing

Fra : Heinrich Frausing

Dato : 21-11-05 21:25

Kunne ikke sende det til dk.binnaer.historie.

Så jeg har lagt det op her http://home7.inet.tele.dk/frausing/K02-03-A.jpg

Heinrich

Fra : baertel

Dato : 21-11-05 22:18

Heinrich Frausing wrote:
> Kunne ikke sende det til dk.binnaer.historie.

Du skriver i begge dine indlæg 'dk.binnaer.historie'.

Der skal kun være et n i binaer, så tror du ikke det er dit problem.

Uden løftet pegefinger og i al venskabelighed
baertel

Fra : Heinrich Frausing

Dato : 21-11-05 22:18

Det er en taste fejl, har 10 tommelfingre

Havde skriver rigtigt i den besked jeg prøvede at sende, jeg fik en besked
på at medddelsen overskrider "size limit"
men den er kun på 485 kb mærkligt.

Heinrich

Fra : baertel

Dato : 22-11-05 12:25

Heinrich Frausing wrote:
> [...]
>
> Havde skriver rigtigt i den besked jeg prøvede at sende, jeg fik en besked
> på at medddelsen overskrider "size limit"

485 kb virker også af meget. Jeg kan ikke se nogen steder hvad grænsen
er, men jeg kan se at filstørrelserne i tidligere indlæg er betydeligt
mindre, under ca. 250 kb. Mit sidste var kun 68 kb og kan tydeligt læses.
Kan du ikke prøve at beskære mere, eller sætte opløsningen ned ?

mvh
baertel

Fra : Inger Buchard

Dato : 23-11-05 16:08

19 November
Niels Frausing
Døbt i Kirken d.26de December 1828
Moderen Tjeneste-
pige Kirstine Jens-
datter, som Bar-
nefader blev
udlagt en om-
vandrende Han-
delsperson navn-
lig Peter, fore-
givet at være
fra Husum

(Fadderne)
Gaardmand Sø-
ren Dreiers
Pige Mariana
Oles Datter
af Frausing bar
Barnet, Ind-
sidder Hans
Christiansens Hu-
strue Lotte Da
niels Datter af
Frausing ....??
.... Gaardmand
Mads Jensen
Datter??) og Ind
sidder Jens G... (resten er mig for fnidret)

Inger

Fra : Heinrich Frausing

Dato : 23-11-05 23:01

Mange tak for hjælpen Inger

Jeg har også fået en mail med et bud på hvad der står.

Så tak til alle.

Heinrich

"Inger Buchard" <ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> skrev i en
meddelelse news:43848598$0$1797$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...