Andet multimedie
bentjuul 3670
God Photoshot toturial
Fra : Jesper Sørensen

Dato : 21-11-05 14:09

Hej

Jeg er ny i grafisk design nichen..

Er Photoshop 7 en god løsning?
Hvor finder jeg en fornugtig toturial til det? måske på dansk?

--

___________________
Mvh

Fra : per christoffersen

Dato : 21-11-05 14:36

"Jesper Sørensen" <forum@jesperdj.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg er ny i grafisk design nichen..
>
> Er Photoshop 7 en god løsning?

Det var nok bedre hvis du går igang med Photoshop CS2, som er den nyeste
version.
Der kan være problmer med den gamle version, fordi den ikke kan åbne nyere
photoshop-filer. Og det bliver lidt bøvlet, hvis man skal udveksle med
andre.

> Hvor finder jeg en fornugtig toturial til det? måske på dansk?

Der er nok nogle rundt om på nettet, men der er også kom igang vejledning
indbygget i programmet.
Adobes egen serie 'Classroom in a book' (som er på papir) plejer også at
være ganske god at få det grundlæggende på plads med.

/Per

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 21-11-05 23:20

Jesper Sørensen wrote:
> Jeg er ny i grafisk design nichen..
>
> Er Photoshop 7 en god løsning?

Løsning på hvad?
Du beskriver ikke noget problem.

> Hvor finder jeg en fornugtig toturial til det? måske på dansk?

akam.dk har nogle på dansk: http://www.akam.dk/guider.
Ellers prøv Google.

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://thomasdamgaard.dk/

Fra : Steen

Dato : 23-11-05 22:29

"Jesper Sørensen" <forum@jesperdj.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg er ny i grafisk design nichen..
>
> Er Photoshop 7 en god løsning?
> Hvor finder jeg en fornugtig toturial til det? måske på dansk?

Tag et kig på www.gral.dk
Jeg har ikke lavet så mange, men her er der da lidt at gå igang med.

Steen

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 24-11-05 17:59

Takker mange gange