Idéer til Sverige- eler Norgetur?
Fra : NI

Dato : 21-11-05 10:56

Jeg arbejder til daglig med anbragte unge og overvejer i den forbindelse at
tage på en fisketur til enten Norge eller Sverie til sommer, med blot en
enkelt ung. Er der nogle i denne gruppe, som har været deroppe en forlænget
weekend, og som kan fortælle lidt om og eventuelt anbefale nogle gode
steder, overnatningsmuligheder, priser mm.?

Mvh Niels

Fra : Frits

Dato : 24-11-05 18:32

Hej Niels,

Jeg er i besiddelse af et hus i Värmland der er indrettet med 8 sovepladser.
Området er valgt udfra mulighederne for netop jagt, fiskeri og de muligheder
den storslåede svenske natur i øvrigt byder på.

Huset har tidligere været udlejet til et opholdssted hvor især muligheden
for kanoture (b.la bæversafari på Klarälven) og rapelling ved Brattfallet
var omdrejningspunktet.

Du kan se mere om mulighederne i området på http://ffy.homepage.dk og er
velkommen til at kontakte mig for yderligere oplysninger.

Jeg er pt. i gang med at istandsætte en båd med trailer og påregner at den
vil indgå i udlejningen uden merpris fra foråret, således at der er mulighed
for at fiske på de 139 søer i området som et fisketegn giver adgang til.

Mvh Frits