Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvilken gif-animator?
Fra : Claus Lorentzen

Dato : 20-11-05 18:15

Indtil nu har jeg leget med Babarosa og får det også til at fungere fint.

Imidlertid kunne jeg godt tænke mig at lave nogle billeder der "bladrer"
igennem billederne, hvilken animator skal jeg bruge ?

-
ClausL

Fra : emj

Dato : 20-11-05 22:43

"Claus Lorentzen" <lorentzen@(fjerndette)privat.dk> skrev:

>Imidlertid kunne jeg godt tænke mig at lave nogle billeder der "bladrer"
>igennem billederne, hvilken animator skal jeg bruge ?

Hvis det er fotos, så er det ikke nogen god ide med animeret gif, da
gif kun indeholder max 256 farver.

Hilsen emj

Fra : Claus Lorentzen

Dato : 21-11-05 06:01

> Hvis det er fotos, så er det ikke nogen god ide med animeret gif, da
> gif kun indeholder max 256 farver.

Jeg har nok udtrykt mig upræcist, det er ikke til brug til billeder, mere en
slags banner-reklamer.

-
ClausL

Fra : Henning Grytter