Lykkepiller mod Tinnitus
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 20-11-05 13:08

ER det et rygte, eller er der noget om det.
Det stod i en lokal avis
Det ville da være lykken.
mvh Ebbe

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 20-11-05 13:26

In article <djp0o1lsk4i5a9imufpd12o18o981pl55l@4ax.com>, Ebbe Hansen wrote:
> ER det et rygte, eller er der noget om det.
> Det stod i en lokal avis
> Det ville da være lykken.

Læger udskriver lykkepiller og penicilin mod alt.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 20-11-05 16:35

> Læger udskriver lykkepiller og penicilin mod alt.

Ikke min læge. Han udskriver ikke engang pencilini til bihulebetændelse, og
da jeg var i det hjørne, hvor lykkepiller kunne være en hjælp, så brugte han
samtaler først for at sikre at det var det rigtige, der blev udskrevet.
Måske skulle du overveje at skifte læge.

Mvh Maria

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 20-11-05 18:23

On Sun, 20 Nov 2005 16:34:42 +0100, "Maria Frederiksen"
<mf@easyfrag.dk> wrote:

> [...]
>samtaler først for at sikre at det var det rigtige, der blev udskrevet.
>Måske skulle du overveje at skifte læge.

Ja, det er ikke svært at få noget ved lægen, men det er jeg ikke
interesseret i. Jeg er derimod meget interesseret i om de har
fundet noget imod tinitus (næppe hos lægen).
Det ville nok heller ikke være en lokalavis i Varde, at man så
verdensnyheden først.
mvh Ebbe

Fra : Steen Jensen

Dato : 20-11-05 19:30

Ebbe Hansen <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote:

> ER det et rygte, eller er der noget om det.

Det tror jeg ikke du skal lægge noget i.
Tinnitus er et ødelagt fysisk resultat, det tror jeg ikke piller kan
hjælpe noget på

Fra : Claus E Beyer

Dato : 21-11-05 08:36

"Steen Jensen" <steen@rudekuvert.dk> skrev i

> Det tror jeg ikke du skal lægge noget i.
> Tinnitus er et ødelagt fysisk resultat, det tror jeg ikke piller kan
> hjælpe noget på

(Lykke)piller kan næppe hjælpe på "et ødelagt fysisk resultat", men kunne
måske hjælpe på hvor meget man lader sig gå på af tinnitusen.

-cb

Fra : Klaus Linnert

Dato : 22-11-05 00:37

Laser behandlinger kan i langt de fleste tlfælde helbrede tinitus.

Mvh
Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : GB

Dato : 22-11-05 04:16

"Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk> wrote in news:mn.b0257d5bde482103.32901
@linnert.dk:

> Laser behandlinger kan i langt de fleste tlfælde helbrede tinitus.

Aha - du har set lyset?

Hvilke "Laser behandlinger" havde du i tankerne?

GB

Fra : Klaus Linnert

Dato : 22-11-05 09:56

GB expressed precisely :
> "Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk> wrote in news:mn.b0257d5bde482103.32901
> @linnert.dk:

> Aha - du har set lyset?
>
> Hvilke "Laser behandlinger" havde du i tankerne?

Nej jeg har ikke set lyset, jeg taler om fakta. Laser kan ikke stå
alene der skal også behandles med antioxidanter m.v. og forløbet kan
godt tage op til et år. Det kan ikke fjernes helt i alle tilfælde, men
det kan fjernes så meget at det ikke mere er generende.

Der skal behandles med LLLT LASER.
Multilaser (GaAlAs 808 nm 9,0W)
Tinlaser (GaAlAs 820 nm 250 mW)

Mvh
Klaus

P.S. Jeg kan ikke behandle tinitus, men jeg hvem der kan, og jeg får
ikke provision. Jeg fortæller det her at rent humanistiske hensyn.

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 22-11-05 10:13

Klaus Linnert skrev:

> [...]
> løbet kan godt tage op til et år. Det kan ikke fjernes helt i
> alle tilfælde, men det kan fjernes så meget at det ikke mere er

Jeg skal undlade at udtale mig om effekten af laser på tinnitus, men
det er måske værd at skæve lidt til følgende artikel fra Ménière- og
Tinnitus-foreningen:

»Overalt bliver vi bombarderet med annoncer fra alternative
behandlere, som hævder at kunne hjælpe folk af med deres
tinnitus v.hj. af bløde laserstråler, og utallige er de gode
danske kroner, der er ofret på denne behandling. Jeg har
talt med mange, der har gjort forsøget, men jeg har ikke
haft held til at træffe nogen, der har fået hjælp. Hvorfor
hører vi ikke fra de 80%, som behandlerne hævder at have
hjulpet? Måske findes forklaringen i det forsøg, der i år
er gennemført i Århus.«

Læs selv videre på:
<http://www.mtf.dk/default.aspx?action=submenu&subnodeid=275&nodeid=135>

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Magnetic Ink, Copenhagen, Denmark

Fra : Cocoamum

Dato : 22-11-05 10:17

Klaus Linnert skrev:
> Mvh
> Klaus
>
> P.S. Jeg kan ikke behandle tinitus, men jeg hvem der kan, og jeg får
> ikke provision. Jeg fortæller det her at rent humanistiske hensyn.

Hvem er det så, der har www.klinik-linnert.dk?

Tine

Fra : Klaus Linnert

Dato : 22-11-05 14:03

It happens that Cocoamum formulated :

> Hvem er det så, der har www.klinik-linnert.dk?
>
> Tine

Lad mig svare både Benny Mortensen og dig Tina.

Den undersøgelse du henviser til Benny, har jeg læst og den yder ikke
laserbehandlingerne retfærdighed. I disse forøg blev der anvendt en
læser med en effekt på 50 mw, det rækker som en skrædder et vist sted.

Jeg skrev at der skal anvendes en laser med en effekt på mindst 9w
altså 18 gange kraftigere. Og nej jeg har ikke en sådan og skal heller
aldrig have det. Og man kan ikke hjælpe med de få behandlinger der her
blev anvendt i undersøgelsen. Der kan gå op til et år før der er
effekt. Jeg er ikke ekspert på dette område og bliver det aldrig, det
har vi andre og dygtigere til at tage sig af. Den ekspert jeg kender er
pudsigt nok læge.

Ja Tina, det er mig der har Klink Linnert, men hvis du havde gjort dit
forarbejde godt, kan du ikke på min hjemmeside finder et ord om
tinitus, fordi det kan jeg ikke, se ovenfor hvorfor.

Nu kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad du Benny og du Tina arbejder
med?

Mvk
Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : Cocoamum

Dato : 22-11-05 14:06

Klaus Linnert skrev:
> Nu kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad du Benny og du Tina arbejder med?
>
> Mvk
> Klaus

Kære Carsten

That's for me to know and you to guess.

Eftersom jeg ikke optræder med mit firma på nettet, kan det være svært
at vide.

Med venlig hilsen
Tine

Fra : Klaus Linnert

Dato : 22-11-05 14:15

Cocoamum pretended :

> [...]
>
> That's for me to know and you to guess.
>
> Eftersom jeg ikke optræder med mit firma på nettet, kan det være svært at

Jeg optrådte heller ikke med mit firma her, det var dig der nævnede
det. Men du kan jo sende mig en mail fra min hjemmeside, ville det ikke
være retfærdigt? Så ved jeg hvem jeg taler med.

Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-11-05 10:23

"Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tinitus, fordi det kan jeg ikke, se ovenfor hvorfor.
>
> Nu kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad du Benny og du Tina arbejder

Ja det skal jeg så ikke kunne sige, om den yder nogen laser nogen
retfærdighed.
Jeg vidste ikke engang at de brugte en laser. ...
Jeg hørte bare om dem i radio'en for en tid siden, og om de udmærkede
resultater som de havde opnået, og ærgrede mig over, at man ikke bare kunne
dappe ind fra gaden, og få skabt ro i øregangene. Det ville være lækkert,
igen at kunne opleve stilheden. Har du nogen bestemt grund til, at ville
vide hvad jeg arbejder med ??

M.V.H.....Benny..

Fra : Klaus Linnert

Dato : 23-11-05 22:42

After serious thinking Benny Mortensen wrote :
> [...]
> igen at kunne opleve stilheden. Har du nogen bestemt grund til, at ville

Grunder var/er at vi måske kunne få en saglig snak om problemet.

Mvh
Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-11-05 08:37

> Grunder var/er at vi måske kunne få en saglig snak om problemet.

Det er i hvert fald muligheder, som jeg aldrig lukker dørene for. Men hvor
faglig den kan blive, det er jo et godt spørgsmål, for det med helbred,
ligger milevidt fra, hvad jeg har beskæftiget mig med .... Men efter at
have tilbragt, mere tid i sundhedssystemet, end jeg selv bryder mig om at
tænke på, så har jeg da samlet lidt op, og har dannet mine egne meninger om
visse ting.

M.V.H.....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-11-05 19:04

> [...]
> altså 18 gange kraftigere. Og nej jeg har ikke en sådan og skal heller
> aldrig have det. Og man kan ikke hjælpe med de få behandlinger der her

Hej igen Klaus

Mine små grå, må have sovet Du skriver deres laser var 50 mW, og der
skulle bruges en, som var 18 gange kraftigere ... Og skrev 9 Watt. Det
må have været dine grå, der sov lige så godt som mine, da der jo som bekendt
går 1000 mw på 1 Watt, så hvis det kun er 18 gange kraftigere, så må deres
jo have været på 500 mW.
GnÆk gNæK, elsker at jokke i det

M.V.H.....Benny..

Fra : Klaus Linnert

Dato : 28-11-05 22:20

Hej Benny.

Jeg tror jeg skal have mine skolepenge tilbage, glem det med de 18
gange, de 9 Watt er det rigtige. Det er fordi jeg bruger kun en 500 mW
laser

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-11-05 09:08

> Hej Benny.
>
> Jeg tror jeg skal have mine skolepenge tilbage, glem det med de 18
> gange, de 9 Watt er det rigtige. Det er fordi jeg bruger kun en 500 mW
> laser

Hej Klaus

Det anede mig, dit gamle vrøvlehoved )

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-11-05 12:54

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> ER det et rygte, eller er der noget om det.
> Det stod i en lokal avis
> Det ville da være lykken.
> mvh Ebbe

Min læge har ikke nævnt noget, så jeg gætter på, at det er en and. Men der
skulle være en ældre Kinisisk akupunktør i Aalborg, som i samarbejde med en
læge, har opnået ret så fornemme resultater, og det endda vist på, ret svært
angrebne patienter.

M.V.H.....Benny..

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 22-11-05 16:30

On Tue, 22 Nov 2005 12:53:46 +0100, "Benny Mortensen"
klip

> [...]
>læge, har opnået ret så fornemme resultater, og det endda vist på, ret svært

De to fupmagere er ret godt kendt heroppe. Det bedste resultat er
i kineserens tegnebog. Han tog 40 000 kr for en gang akupunktur
på en kræftsyg patient, som døde næsten før han fik nålene ud.
Patientens datter (forøvrigt sygeplejerske) skrev en harmdirrende
artikkel, og bebrejdede også sig selv for at ryge på det
svindelnummer. Jeg lider af hyperakuse, som endnu ikke er blevet
til tinnitus, men det bliver i hvertfald ikke der jeg henvender
mig.
mvh Ebbe

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-11-05 11:43

> [...]
> svindelnummer. Jeg lider af hyperakuse, som endnu ikke er blevet
> til tinnitus, men det bliver i hvertfald ikke der jeg henvender

Nu dør kræftpatienter som regel lidt hyppigere end hyperaktive sportsfolk.
Det er også, i den lokale afdeling af DCH, hvor vi var medlemmer, sket et
par gange, at en person er faldet død om på trænings, eller konkurrence
banen. Uden at jeg vil kalde DCH for mordere. Men får jeg muligheden, så
vil jeg da høre nærmere, om denne Kr 40.000,-'s behandling. Du er sikker
på, du ikke forveksler ham med Jørgen Ege ))....

M.V.H.....Benny..