Fjerne operatør logo?
Fra : Ole

Dato : 20-11-05 11:26

Hej

Hvordan fjerner man operatør logoet fra sin mobil ? Mener man engang kunne
sende blanke logoer fra nettet et sted eller via sms?

Jeg har en nokia 6230i med smarttalk, hvis disse oplysninger skal bruges..

På forhånd tak

Fra : Dennis [9440]

Dato : 20-11-05 11:30

brug dog søge funktionen...

jeg svarede her i gruppen for meget kort tid siden..

Dennis

Fra : Ole

Dato : 20-11-05 12:59

Men er der ikke en metode man kan gøre det ved at sende en sms til et eller
andet nummer, og så modtage et blankt logo den vej?
Min wap er nemlig ikke tilgængelig for tiden..

Fra : Dennis [9440]

Dato : 20-11-05 13:57

Den var straks værre...

- Google er din ven, jeg kender ingen andre steder...

- er det ikke muligt at få din wap til at virke, det er den letteste og
billigste tror jeg...

Denner

Fra : Conni

Dato : 20-11-05 21:17

Hej Ole

Du kan gå ind på http://www.1266.dk/logo.asp der kan du købe et blankt
logo til de fleste telefoner for 10 kr + sms takst

Hilsen Conni