Problem med Matrox Marvel G450 eTV
Fra : John G.

Dato : 10-06-01 20:35

Hej!

Jeg har investeret i "Matrox Marvel G450 eTV", som jeg som
udgangspunkt finder er et godt køb til mit behov. Men problemerne er
der nu opstået et par stykker af.

Jeg får en masse fejlgrafik på desktop og taskbar samt ved siden af
mousepointer. Jeg har set af en række andre brugere har haft samme
problemer (Matrox website). Uheldigis har jeg ikke fundet en brugbar
løsning.

Her er mine systemoplysninger.
Jeg håber virkelig en eller anden kan hjælpe

Genuine Intel(R) Pentium(R) III processor based system
Genuine Intel(R) D815EEA system board
BIOS date 03/26/2001
BIOS version P10 (EA81510A.86A.0046.P10.0103261501)
OS version Windows* 2000 version 5.0 Service Pack 1 build
2195
OS memory 294.192 KB RAM

VIDEOCARD
Matrox Graphic Card: Marvel
Model #:G450 eTV AGP
MGA Bios version:v1,4.026
Motherboard chipset:Intel
CPU:PIII 800 MHz
Desktop resolution and color depth:1024x768 / 32bit
Direct X version:8
Hard Drive:IBM deskstar
Sound card and driver version: SoundMax / 5.12.1.3013
Monitor brand:Hyundai MultiCAV
DVD-ROM Drive (make/model):Samsung

/John