At smide killinger ud *suk*
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 19-11-05 22:37

Ja, så er der igen killinger i huset.

Denne gang en vildkilling fra bycentrum og en tamkilling fra Nyråd Brugs.

Jeg er fortvivlet over hvordan mennesker kan have et kuld killinger, for så
at smide dem af ved Brugsen som tilfældet med den bedårende lille Ida-mis
jeg har gående.
Den er uden tvivl søster til Pepsi, der blev fundet samme sted for ca. 14
dage siden, og som jeg fandt i hjem til .
Total tam og dejlig, men kasseret og smidt ud uden tanke på at den går en
langsom og/eller grusom død i møde.

Heldigvis arbejder Kristian i Brugsen så nu er Ida installeret her, hvilket
er ret smart, for jeg havde lige fået Robbie ind, som vildkilling, og har
kæmpet med at gøre den tam. Det var utroligt godt for Robbie at få en
legekammerat, og den skal nok blive en sød lille bandit-killing...

Det u-smarte er at jeg har en lille lejlighed og de to mokker Miver og Mulle
der ikke gider andre katte, og imorgen skal jeg i en måned frem, derudover
passe en vens to voksne katte. Dér bliver lidt presset fornemmer jeg
allerede nu, så ...hjælp!!!

Skulle du kunne hjælpe med at passe killingerne til jeg/vi finder dem et
hjem, så sig endelig til!! Alternativt skal de på kattehjem, der er bare
totalt fyldt lige nu, så her og nu kan de ikke komme derind.

Men, jeg kan jo ikke beholde dem, så hvis nogle skulle lige stå og kende
nogle der savner to dejlige killinger på ca. 20 uger (de vejer omkring 2 kg)
så sig endelig til.

Jeg véd Ida er en pige, er i tvivl om Robbie, med det temperament kunne det
faktisk også godt være en pige *G*

Der ligger billeder her:
http://www.chocolade.dk/chokolade/ida.html
(der kommer løbende flere billeder og informationer på siden)

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Tina

Dato : 20-11-05 07:44

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_x@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:437f9afa$0$41148$14726298@news.sunsite.dk...
> Ja, så er der igen killinger i huset.

Hvor er det synd for de stakkels killinger, og hvor må du være et godt
menneske
Var lige inde og se din hjemmeside, sikke et flot stykke arbejde du har
lavet med at hjælpe små misser, dejligt at høre at der er nogle der tager
sig af dem.

Jeg ville frygteligt gerne hjælpe men desværrer tror min højtelskede
Holger(mis) at andre katte er til at hvæsse kløer i. Ville frygtelig gerne
have en legekammerat til ham, men det vil han ikke.

Så lige et stort kompliment til Mulle hold da op hvor er han flot

MVH Tina

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 20-11-05 21:36

"<klip> Så lige et stort kompliment til Mulle hold da op hvor er han flot

> MVH Tina

Tak, jeg er også selv dybt forelsket i ham :)

Fra : Kari Eiffert

Dato : 20-11-05 09:49

Hej!

Jeg ville rigtigt gerne hjælpe, men jeg kan simpelthen ikke overbevise min
kæreste om at det er en god ide Desværre. Mine katte ville ellers være
perfekte til formålet. Vores lederhunkat har før fået to killinger ind i
flokken på to dage uden problemer.

Mvh kari

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 20-11-05 21:37

<klip> Jeg ville rigtigt gerne hjælpe, men jeg kan simpelthen ikke
> [...]
> kæreste om at det er en god ide Desværre. Mine katte ville ellers være
> perfekte til formålet. Vores lederhunkat har før fået to killinger ind i

Ja, øv så - måske er det derfor jeg ikke har en kæreste *G*

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 20-11-05 10:52

> Heidi, Miver og Mulles mo... skrev:
> Ja, så er der igen killinger i huset.

Jeg er forelsket *suk* ...Robbie er bare for skøøn
Men jeg kan desværre ikke ta' dem, jeg er nemlig selv ved at prøve på at
sammenføre en voksen tilløberkat (ca. 3 år) med mine tre katte .... og
det går desværre ikke særlig godt ..... Skott er nemlig en værre
Bølle-Bob til trods for at han er kastreret og mine katte kan ikke li'
ham.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : johny møller

Dato : 20-11-05 11:02

ig gerne hjælpe men har 4 katte i forvejen hvilket er rigeligt
specielt når man lige har fået hus og har rigtig mange ting der skal laves.
men gud hvor er de lækre. hatten af for det store arbejde du gør for de kære
små.

jobe.

Fra : dpl

Dato : 20-11-05 12:13

Hejsa, sikke da nogle dejlige killinger! Godt at de fandt dig, trods
alt! Hvis du sender tekst osv. skal jeg få dem på vildkat-siden straks i
dag!

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 20-11-05 13:42

> [...]
> dage siden, og som jeg fandt i hjem til .
> Total tam og dejlig, men kasseret og smidt ud uden tanke på at den går en

Kære Heidi
jeg tager hatten af for dig, fordi du altid har hjerte- og husrum for
kattene.

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig, fordi jeg inden for den sidste måned selv
har udvidet min katteflok med to ungkatte på ca. ½ år.
Den ene, som ligner en skovkat, sad i et bur hos dyrlægen og skulle aflives,
hvis ingen ville have den - det ville jeg!, så hun kom med hjem efter at
være blevet neutraliseret, vaccineret, øremærket m.m. - og 10 dage senere
fandt jeg på en parkeringsplads ved stranden en meget højtmjavende
rundstrikket ungkat ved et forladt sommerhus. Jeg hentede et kattebur og
kørte rundt til de omkringliggende beboede huse med ham for at høre, om
nogen savnede ham, hvilket ingen gjorde, og var også inden om Brugsens
opslagstavle for at se, om han var efterlyst, uden resultat.
Dagen efter blev han "ordnet" hos dyrlægen, øretatoveret, vaccineret og
loppebehandlet og sammenført uden spor problemer med skovkatten og min gamle
huskat på 14 år, samt de to labradortæver, der også bor her.
Han lever til fulde op til sit navn Bølle, men er også en rigtig
skøde-kælekat og meget dejlig, og det, at jeg samtidig fik to ungkatte, har
gjort livet lidt nemmere for min gamle, adstadige huskat, fordi de leger
meget med hinanden, så hun kan være i fred.
Jeg forstår som du ikke, at nogen kan sætte en dejlig tillidsfuld kat ud og
overlade den til at skulle klare sig selv. Hvis man tager en kat til sig i
ferien, er det mindste, man kan gøre, hvis man ikke kan/vil have den med
hjem, at få den aflivet på en human måde hos dyrlægen, hvis der ikke er
plads til den på et internat.

Jeg ønsker dig held og lykke med at finde hjem til de to små, som ser vældig
dejlige ud.
Venlig hilsen, Anelise

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 21-11-05 22:48

<klip> Jeg ønsker dig held og lykke med at finde hjem til de to små, som ser
vældig
> dejlige ud.
> Venlig hilsen, Anelise
</klip>

Tak for de pæne ord :)

Fra : Kari Eiffert

Dato : 20-11-05 17:44

Hej jeg kan da lægge en annonce ind på dyregalleri, hvis du ønsker det? Du
kan bare sende mig en mail med de oplysninger der skal med og måske nogen
billeder?

Mvh Kari