ny bruger af FP
Fra : Newbie@news

Dato : 19-11-05 18:04

Hej NG
Har lavet min første hjemmeside og skal nu til at uploade.

Men den stopper nogle sek. efter at den har uploadet, for mig at se, nogle
mapper.
Jeg får følgende fejlmeddelse
550 About.html. Access denied og da about.html er den første fil gik jeg ud
fra at det har noget med rettigheder at gøre. Men niks, det ser helt OK ud
..
Hvorfor får jeg denne meddelse, nogen som har et bud?

Hilsen Nybien

Fra : Niels Lænø

Dato : 20-11-05 13:43

Der må ikke være mellemrum i filernes navne samt æø og å
Niels

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 20-11-05 14:55

Kontakt din udbyder og bed dem rette det.