Lederskab
Fra : Tina Holtz Uhre

Dato : 10-06-01 20:18

Hej NG
Er der nogle i gruppen, der kender til lederskabsøvelser og evt noget godt
læsning omkring det.
Hilsen Tina

Fra : Anet

Dato : 10-06-01 20:52

Kig lidt på Gitte Nandahls side her på nettet. Søg under hestevisker eller
horsemanship.

hilsen

Anet der selv har brugt en hestevisker med succes

Fra : Tina Holtz Uhre

Dato : 10-06-01 22:01

Anet <anet@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g0j8r$1dro$1@news.cybercity.dk...
> Kig lidt på Gitte Nandahls side her på nettet. Søg under hestevisker eller
> horsemanship.
>
> hilsen
>
> Anet der selv har brugt en hestevisker med succes

Kender du den præcise adresse?

Hilsen Tina

Fra : Anet

Dato : 11-06-01 05:38
Fra : Claus & Betina Niels~

Dato : 11-06-01 10:22

Prøv at låne Gitte Naldal's bog på biblioteket, den hedder Fra rytter til
hest, og er bare god...

Betina

Fra : Anet

Dato : 11-06-01 10:44

den bog tror jeg at jeg vil låne. jeg var ikke klar over at den kunne lånes
på biblioteket

Anet