Andet multimedie
bentjuul 3670
Kai's Power Tool
Fra : Hans Jeppesen

Dato : 19-11-05 17:27

Er der nogen, der kan hjælpe med et link til
det gamle program- "Kai's Power Tool" tror jeg det hed
hvor man med musetræk kan forvrænge portrætter

Hans

Fra : Ole Jensen

Dato : 19-11-05 18:19

Hans Jeppesen <hjeppe@mail.dk> wrote:

> Er der nogen, der kan hjælpe med et link til
> det gamle program- "Kai's Power Tool" tror jeg det hed
> hvor man med musetræk kan forvrænge portrætter
>
> Hans

Hed det ikke Power Goo?

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Hans Jeppesen

Dato : 20-11-05 04:52

On Sat, 19 Nov 2005 18:18:45 +0100, newsplus@website.dk (Ole Jensen)
wrote:

>Hed det ikke Power Goo?

Jo korrekt
Kan kun finde brugsanvisninger
Der skulle vel ikke være en, der har det og kan uploade det
til dk.binaer.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-11-05 05:25

Hans Jeppesen skrev:

>Der skulle vel ikke være en, der har det og kan uploade det
>til dk.binaer.

Selvom det måske er et gammelt program, så vil det ikke være
lovligt (medmindre det er freeware og det tror jeg ikke det er).
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 20-11-05 08:40

In article <viuvn19vi6t7mimhljqe6nsh7elb7etpov@dtext.news.tele.dk>, Knud Gert Ellentoft wrote:

> Selvom det måske er et gammelt program, så vil det ikke være
> lovligt (medmindre det er freeware og det tror jeg ikke det er).

Jo, det er lovligt såfremt programmet er ældre end 75 år.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-11-05 13:57

Ole Jensen skrev:

> Hed det ikke Power Goo?

Jo, hvis det drejer sig om det selvstændige program, så hed det
Power GOO og senere Super GOO indtil Corel opkøbte det.

Læs evt.:
<http://groups.google.com/group/dk.edb.grafik/msg/5c7ac3095249ee88>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Mythos

Dato : 19-11-05 19:24

"Hans Jeppesen" <hjeppe@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der kan hjælpe med et link til
> det gamle program- "Kai's Power Tool" tror jeg det hed
> hvor man med musetræk kan forvrænge portrætter
>
> Hans

Søger du på google, så vil du finde meget mere end det her
http://www.algonet.se/~dip/goo_1.html

Mythos

Fra : Hans Jeppesen

Dato : 20-11-05 04:51

On Sat, 19 Nov 2005 19:23:40 +0100, "Mythos" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>"Hans Jeppesen" <hjeppe@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Søger du på google, så vil du finde meget mere end det her
>http://www.algonet.se/~dip/goo_1.html
>
>Mythos

Tak- har prøvet- men programmet lader sig ikke finde

Hans

Fra : Steen

Dato : 20-11-05 14:03

"Hans Jeppesen" <hjeppe@mail.dk> wrote in message
> Er der nogen, der kan hjælpe med et link til
> det gamle program- "Kai's Power Tool" tror jeg det hed
> hvor man med musetræk kan forvrænge portrætter

søger du på power goo, står dette link øverst :)
http://www.rainbowpcm.com/kai_s_power_goo.html

Steen

Fra : Hans Jeppesen

Dato : 22-11-05 01:35

On Sun, 20 Nov 2005 14:03:27 +0100, "Steen" <s@mile.dk> wrote:

>"Hans Jeppesen" <hjeppe@mail.dk> wrote in message
>>

>søger du på power goo, står dette link øverst :)
>http://www.rainbowpcm.com/kai_s_power_goo.html
>
>Steen

Vil lige afslutningsvis takke alle, ikke mindst for at rette navnet på
programmet.
Umuligt at finde det ældgamle program via de mange Google link, men
til gengæld et hav af omtaler-mener at have prøvet alle.
Imidlertid er alle mine problemer løst- en amerikansk icq ven har
sendt mig programmet i 1996-udgave.

mvh Hans