SIM-kort type
Fra : Kim S

Dato : 19-11-05 16:15

Med tanke på denne artikel:
http://www.mobil.nu/ArticlePages/200511/19/20051119093413_MDK900/20051119093413_MDK900.dbp.asp
Kan man på SIM-kortet se, hviken type det er ?

Mvh, Kim

Fra : Betina Knudsen

Dato : 19-11-05 18:12

Det kan du se ved at se de sidste tal på dit simkort enten slutter den med
32k eller 64k :)

Fra : Georg

Dato : 20-11-05 07:23

"Betina Knudsen" <6x136868@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan du se ved at se de sidste tal på dit simkort enten slutter den med
> 32k eller 64k :)

På mit Sonofon kort står der ikke noget med 32 el 64 K??

Georg

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 20-11-05 07:51

> På mit Sonofon kort står der ikke noget med 32 el 64 K??

Lige præcist Sonofon skriver det ikke som en del af SIM-kortnummeret, men de
bruger udelukkende 32K-kort.

--
Jeppe Vestergaard
Email: Jeppe at dailyrush denmark - omskriv selv