TeleDanmark Bredbånd
Fra : Kim Norskov

Dato : 10-06-01 20:20

I TeleDanmarks nye kombinerede ADSL/Telefon-løsning "Bredbånd" får man
som standard 2 dynamiske IP-adresser.

Hvad skal man med 2? - Kan nogen forklare?

Kim.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-06-01 20:34

"Kim Norskov" <knp-rab@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> I TeleDanmarks nye kombinerede ADSL/Telefon-løsning "Bredbånd" får man
> som standard 2 dynamiske IP-adresser.
> Hvad skal man med 2? - Kan nogen forklare?

Hvis man fx har 2 computere

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Jesper Skriver

Dato : 10-06-01 20:58

On Sun, 10 Jun 2001 21:19:52 +0200, Kim Norskov wrote:
>I TeleDanmarks nye kombinerede ADSL/Telefon-løsning "Bredbånd" får man
>som standard 2 dynamiske IP-adresser.

op til 2 ...

>Hvad skal man med 2? - Kan nogen forklare?

Hvis man har 2 maskiner.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : joXer

Dato : 11-06-01 07:47

Du kan så vidt jeg ved også få du ændret til én fast, uden at det koster
hverken mere eller mindre.

Mvh. Jonas