Min ADSL download er langsom
Fra : Barto

Dato : 10-06-01 20:18

Hej

Jeg har adsl hos CC 256/128.
Når jeg henter for fuld speed (27-28kb/s) og derefter sætter den til at
uploade (14kb/s), så går min download ned på samme hastighed som min upload
(altså kan jeg kun hente med ½ speed).
Jeg bruge DUmeter til at kontrollere overførsler med.

Er der nogle der ved hvad det skyldes???

MVH Jakob
ICQnr. 89031152

Fra : Andreas Warberg

Dato : 10-06-01 21:31

"Barto" <barto@barto.dk> wrote in message news:9g0h4a$nvc$1@sunsite.dk...
> Når jeg henter for fuld speed (27-28kb/s) og derefter sætter den til at
> uploade (14kb/s), så går min download ned på samme hastighed som min
upload
> (altså kan jeg kun hente med ½ speed).

Prøv at kigge her:
http://home19.inet.tele.dk/larsjust/netexpres.html#90

Guiden er godt nok til NE, men fænomenet er det samme.

Mvh. Andreas