fisketegn
Fra : anders

Dato : 18-11-05 23:17

Hej
Behøver man fisketegn hvis man fisker på nettet? eller skal man betale
tv-licens?
hilsen anders

Fra : Carsten Bjerg Mikkel~

Dato : 19-11-05 00:53

Nej, men du skal huske at sildene er fredet en gang i måneden

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-11-05 11:56

"Carsten Bjerg Mikkelsen" <carsten.elsa@mail.dk> wrote in message
> Nej, men du skal huske at sildene er fredet en gang i måneden
>
> "anders" <aol@dbfjernmail.dk> skrev i en meddelelse

Og der er masser af torsk! Nogle af dem er endda rigtigt store!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 21-11-05 23:14

Aragorn Elessar wrote:

> Og der er masser af torsk! Nogle af dem er endda rigtigt store!

Hmm... jeg synes der er flere undemålere...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hatting

Dato : 18-05-06 17:53

Jamen det skal du da, du skal også betale vægteafgift fordi din computer
vejer over 5 kg.
TOSSE