Andet multimedie
bentjuul 3670
thinkpad hjælp
Fra : lars

Dato : 18-11-05 20:27

Hej gruppe
har lige formateret min trinkpad 600 men nu fylder win 98 ikke hele skærmen
hvad er der galt ???
Håber i kan hjælpe
Mvh Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-11-05 20:46

lars skrev:

> har lige formateret min trinkpad 600 men nu fylder win 98 ikke hele skærmen
>hvad er der galt ???

Prøv i en relevant gruppe, herinde drejer det sig om
grafikbehandling på computere og ikke hardware.

news:dk.edb.hardware.baerbar vil være en relevant gruppe til dine
spørgsmål.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 19-11-05 00:13

On Fri, 18 Nov 2005 20:26:47 +0100, "lars" <l.s.a@tele2adsl.dk> wrote:

>Hej gruppe
> har lige formateret min trinkpad 600 men nu fylder win 98 ikke hele skærmen
> [...]
Du skal installere en grafik driver. Du kan finde den på IBM's
hjemmeside, eller jeg kan sende den til dig. Der er også en række
andre drivere dertil.

ACP modem driver II for Windows
BIOS Update - Diskette
Configuration utility for Windows
Monitor File for Windows 98-Me-2000-XP
On Screen Display utility for Windows
PCMCIA SelectaDock I or II driver for Windows 95-98-ME
Ultrabay utility driver for Windows
V.90 upgrade for internal ACP Modem for Windows
Video driver III for Windows 95-98-Me

--
__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.cykeldk

Fra : lars

Dato : 19-11-05 11:23

hej Poul
Har prøvet at installere denne driver her.
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?sitestyle=lenovo&lndocid=MIGR-44320.
Men virker stadig ikke håber du kan hjælpe mig

Mvh lars

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 19-11-05 18:59

On Sat, 19 Nov 2005 11:22:31 +0100, "lars" <l.s.a@tele2adsl.dk> wrote:

>hej Poul
>Har prøvet at installere denne driver her.
>http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?sitestyle=lenovo&lndocid=MIGR-44320.
>Men virker stadig ikke håber du kan hjælpe mig

Ja, det er den samme.

Du har prøvet at ændre egenskaberne for skærmen?

Højreklik på skærmen.
Egenskaber.
Fanebladet egenskaber.
Skærmområde 1024 * 768.

Fra : lars

Dato : 19-11-05 19:19

ja har jeg prøvet men kan ikke ændre det

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 20-11-05 00:17

On Sat, 19 Nov 2005 19:19:14 +0100, "lars" <l.s.a@tele2adsl.dk> wrote:

>ja har jeg prøvet men kan ikke ændre det
> "Poul Erik Lindaa" <lindaa@mail.cykeldk> skrev i en meddelelse

Er du sikker på du får det installeret rigtigt?

Følgende er klippet fra det tekst dokument der hører dertil.

Windows 98/98 SE:

1. Click right button on desktop to open Display Properties tab
2. Select Settings tab
3. Click on Advanced.
4. Select Monitor tab and Change.
5. Click on Have Disk...
6. Specify the directory where ibmtplcd.inf file exist and then OK.
7. Select ibmtplcd.inf and then OK.
8. Select one panel in the list you are using now
9. Click on Apply