Asus A8N-SLI Deluxe problem.
Fra : Steen

Dato : 18-11-05 20:07

Jeg har haft en opsætning med : drev C:1 IDE disk som master med Windows
XP
i PRE-IDE - drev D, E, F, G : 4 stk. SATA disk, ikke i RAID - drev H: 1
DVD brænder som master og drev: I 1 DVD som slave i SEC-IDE.

Jeg har nu lagt Windows over på den første SATA disk og fjernet IDE disken
og booter op på SATA disken.
Det går fint , men nu vil den ikke installere DVD drevene. Den finder dem
godt nok i bios og windows, men vil ikke installere dem, de står med "!" i
enhedshåndtering.

Jeg har prøvet at afinstal. - flytte fra PRI til SEC-IDE og skifte fra
master til slave
, men det er det samme. Jeg har været i bios men kan ikke se at der er
noget jeg kan ændre.

Hvad gør jeg forkert?

Mvh Steen