Andet multimedie
bentjuul 3670
Fonte og Photoshop
Fra : Ole Sørensen

Dato : 17-11-05 21:42

Hvordan får man Photoshop 7 til at "se" alle de TT fonte der ligger på
computeren?
Jeg har lige installeret en masse nye fonte, men Photoshop kan kun se de
halve af dem. De ligegr alle i Windows system mappen.

hilsen ole
Sorry, jeg kom ustruktureret til at poste også i webdesign-gruppen uden
x-post og follow-up.

Fra : Studio Smalbro

Dato : 18-11-05 22:04

Du går til Windows/Fonts og bruger File/Install new fonts.
Med mindre du bruger en fontmanager så hører fonte til i Windows Fonts
biblioteket. Adobe har lavet deres helt egne regler og det er IMHO noget
rod, men sikkert fordi de vil sikre sig at DERES programmer kører
problemfrit.

Kh
Bjørn