Andet multimedie
bentjuul 3670
Kort i eps
Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 17-11-05 18:23

Jeg mangler et danmarkskort ( evt. kun Salling-Fjends området), meget gerne
i eps format.
Nogen her i gruppen, der ved om det findes på nettet, når der ses bort fra
betalingssites.

Poul E. Kristensen

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 17-11-05 20:36

Poul E. Kristensen wrote:
> Jeg mangler et danmarkskort ( evt. kun Salling-Fjends området), meget
> gerne i eps format. Nogen her i gruppen, der ved om det findes på nettet,
> når der ses bort fra betalingssites.

Prøv at se om du kan bruge nogen af de gratis services på Kort &
Matrikelstyrelsens hjemmeside:

http://www.kms.dk/C1256AE30031A4DC/(AllDocsByDocId)/5A217A6A92FB42ADC1256B8400490099

--
/Lars

Forum for DVD+HDD optagere:
www.recordere.dk

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 18-11-05 18:42

"Lars Ladingkaer" <ng.mail2@ladingkaer.comX> skrev i en meddelelse
..

> Prøv at se om du kan bruge nogen af de gratis services på Kort &
> Matrikelstyrelsens hjemmeside:
>
> http://www.kms.dk/C1256AE30031A4DC/(AllDocsByDocId)/5A217A6A92FB42ADC1256B8400490099

Alle tiders, lige hvad jeg havde brug for. Tak for hjælpen

Poul E. Kristensen