3-6 % i afkast pr. uge
Fra : realism

Dato : 17-11-05 17:15

Hej alle.

Bedre investering findes ikke
Ja i tror nok det er løgn men jeg arbejder for et investerings selskab
der hedder Riskfreeprofit. I RFP som det forkortes har de et pool system
hvor man i gennemsnit giver et afkast på 4,3 % pr uge. hvis du syntes
det lyder interessandt er du meget velkommen til at ringe til mig.
Jeg har vedlagt et link af det sidste nyhedsbrev hvor i kan se at sidste
uge gav et afkast på 4.78 %

Jens Børgesen
Tlf. 21424346

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-05 17:41

Har du også et link til en som styrtdykkede 8.4%? )
mvh - Per

--
Med venlig hilsen - Per Falkjær Jensen

Fra : Leonard

Dato : 17-11-05 17:51

"realism" <realism.news@kandu.dk> wrote:

>Bedre investering findes ikke

Endnu en gang mislykket spam for noget der påstår at det er lovligt og
ikke et pyramidespil.
Når nu det er lovligt, hvorfor er det så nødvendigt at argumentere for
at det ikke er pyramidespil?

Newsadgang gennem kandu.dk burde forbydes!

--
Leonard

Fra : realism

Dato : 17-11-05 23:10

"Leonard" skrev d. 17-11-05 17:51 dette indlæg :

> [...]
> at det ikke er pyramidespil?
>
> Newsadgang gennem kandu.dk burde forbydes!

Hvem snakker om pyramidespil. hvor har du det fra. Dette er en
investering og ikke i aktie men i Abitrage handel, Hvis du kendte
forskel på seriøs Network marketing og ulovligt pyramidespil så er du
meget velkommen til at udtale dig, men eller har i dette forum ikke brug
for uviden nyheder.
Et ulovligt pyramide spil er en omfordeling af penge, altså et ulovligt
selskab der IKKE har noget produkt. Har du et seriøst produkt er det
Network marketing som i øvrigt er startet for ca. 60 år siden af en
amerikaner, længe før der var noget der hed pyramidespil.

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-11-05 23:42

Den 17-11-05 23.09 skrev realism følgende:

> Hvem snakker om pyramidespil.

Det gør jeg gerne.

> Et ulovligt pyramide spil er en omfordeling af penge, altså et ulovligt
> selskab der IKKE har noget produkt.

Det kan godt være pyramidespil, selvom der er et produkt.

> Har du et seriøst produkt er det
> Network marketing som i øvrigt er startet for ca. 60 år siden af en
> amerikaner, længe før der var noget der hed pyramidespil.

Ja, der findes mange MLM-selskaber, som intet har med pyramidespil at
gøre. Dem henviser pyramidespillerne ofte og gerne til, når de skal
skaffe nye medlemmer.

Lige netop dit projekt er ikke MLM, men pyramidespil. Hvis jeg ikke
husker helt galt, tilbyder firmaet to "investeringer". Enten skal man
betale et månedligt beløb og så selv indgå væddemålene, hvilket ikke
hænger ikke sammen økonomisk - skal man tjene penge, skal det ske ved at
skaffe nye medlemmer. Ved den anden "investering" skal man vist
indbetale et stort beløb og efterfølgende betale hver måned, hvorefter
man får penge udbetalt efter et år. Jeg har en fæl mistanke om, at man
her bruger de nye medlemmers penge til at generere overskuddet.

P.S. Ud over at det er et pyramidespil, så formidler man spil, når man
hverver nye medlemmer. Det er ulovligt i henhold til Spilleloven.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at vælge sikre adgangskoder som er nemme at huske.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 22-11-05 09:44

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> Det gør jeg gerne.

Sjovt så stille pyramide hvalerne bliver når der kommer fakta på bordet

Fra : Peter H

Dato : 17-11-05 18:34

Dit foreslag er arbejde og hører til under job/arbejde/stillinger ønskes
osv. Det er ikke investering. Der er allerede 3 negative respons på kort
tid. Det er fordi den er malplaceret i denne gruppe der ikke arbejder med
forretningskoncepter men investering, spekulation i aktier og obligationer
og deromkring.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-11-05 19:31

Den 17-11-05 18.33 skrev Peter H følgende:
> Dit foreslag er arbejde og hører til under job/arbejde/stillinger ønskes
> osv.

Næh, der hører det heller ikke til. Det hører nærmere ind under
dk.kom.og.prøv.mit.nye.pyramidespil.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvilke fordele Firefox giver, og lær at udnytte programmets mange

Fra : Peter H

Dato : 17-11-05 19:52

> Næh, der hører det heller ikke til. Det hører nærmere ind under
> dk.kom.og.prøv.mit.nye.pyramidespil.
>
> --

Det kan jeg godt give dig ret i. Men man er jo høflig opdraget.

Er du helt ude at aktiemarkedet eller hvordan?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-11-05 21:01

Den 17-11-05 19.51 skrev Peter H følgende:

> Er du helt ude at aktiemarkedet eller hvordan?

Jeg har netop solgt mine aktier i Novo (købt til 289,50 i maj, solgt til
340.50), så nu har jeg ikke nogen. Nu venter jeg blot på den rette aktie
til den rette pris.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slå tjenesten Messenger fra, så den ikke kan misbruges til spam.

Fra : Peter H

Dato : 18-11-05 09:59

> Jeg har netop solgt mine aktier i Novo (købt til 289,50 i maj, solgt til
> 340.50), så nu har jeg ikke nogen. Nu venter jeg blot på den rette aktie
> til den rette pris.
>
> --
Det er jo godt gået: 15%+ på et halvt år.

Novo er jo også en solid aktie. Hvis du venter på den rette aktie, vill jeg
vente på et dyk Maersk, Jeudan, Jyske bank.

Og køb når andre siger sælg. Fx Maersk når den er nede på 55000 jvn et
tidligere indlæg.

Fra : realism

Dato : 17-11-05 23:02

http://www.kandu.dk/