5140i
Fra : johny møller

Dato : 17-11-05 16:13

får snart en nokia 5410i og ville høre om der er nogen som har noget
godt eller skidt om denne mobil.
jeghar læst at der er kompas.
er der radio også og hvordan virker det, skal man have sin mobil åbent hver
gang man skal høre radio eller henter den selv signalet til radioen.
det kunne jo bliver dyrt hvis man skulle ringe op før, eller åbne den
hilsen
johny

Fra : TW

Dato : 17-11-05 20:39

Jeg har en og jeg er pisse træt af den
Kompasset er så som så og man bliver træt af at skrive på den efter et styke
tid.
Menu er til tider meget langsom og træg.

Den har allerede været til rep 2 gange ( den er 2 mdr) og nu skal den afsted
igen.

Ang radioen så er det nok det bedste der kan siges om den telefon og nej den
virke uden du behøver at ringe op.

Hvis du kan så købe en M75 og et kompas.

Fra : *** Calle ***

Dato : 17-11-05 21:32

TW wrote:
> [...]
> Menu er til tider meget langsom og træg.
>
> Den har allerede været til rep 2 gange ( den er 2 mdr) og nu skal den

Mon ikke du har fået en der er uhelbredelig syg, min fungerer perfekt
--
*** Calle ***

Fra : Jesper Hansen

Dato : 22-11-05 23:05

> [...]
> gang man skal høre radio eller henter den selv signalet til radioen.
> det kunne jo bliver dyrt hvis man skulle ringe op før, eller åbne den

Jeg har da også en 5140i, den er det bedste på markedet med hensyn til støv
tæthed og fald fra ca. 1 meters højde ( gummi belægning ), den har alt hvad
man nu kan forlange når man er på farten og ude på job.
Den fungere rimeligt hurtigt og du spørg til radioen, den virke hele tiden,
du sætter bare det medfølgende headset til og den spiller evt. i højtaler.
Det eneste der er lidt surt er batteri holdbarhed, men det kompenseres af
den korte lade tid.

Med venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : *** Calle ***

Dato : 23-11-05 01:06

Jesper Hansen wrote:
> [...]
> til støv tæthed og fald fra ca. 1 meters højde ( gummi belægning ),
> den har alt hvad man nu kan forlange når man er på farten og ude på
Ikke helt korrekt, den mangler blue-tooth til headset

--
*** Calle ***

Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-11-05 16:01

> Ikke helt korrekt, den mangler blue-tooth til headset

Der er jo altid nogen der kan finde noget.
Jeg mangler ikke blue-tooth, kan nøjes med det medfølgende head-set og det
ir der er i telefonen. Har også et ca-42 kabel, køb for resten aldrig et
uoriginalt.

Og forvent en ringe support fra celleshoppen.

Men venlig hilsen

Jesper c",)

Fra : *** Calle ***

Dato : 26-11-05 16:21

Jesper Hansen wrote:

> Der er jo altid nogen der kan finde noget.
> Jeg mangler ikke blue-tooth, kan nøjes med det medfølgende head-set
> og det ir der er i telefonen.
Ja men som håndværker, så kan man ikke bøvle rundt med kabel og ørepropper

--
*** Calle ***