php nuke virker ikke...
Fra : Sebastian Støttrup

Dato : 17-11-05 14:42

Jeg har en side som skulle viker ude mærket...
men det gør den ikke den viser ikke noget

Den er på:

http://de2dumme.dk/index.php

Den bruger mysql..
men jeg ved ikke om det bare er mig der har lavet en fejl... jeg ville høre
om der er nogle der vil se lidt på den??

MVH Sebastian

Fra : Jakob Munck

Dato : 17-11-05 15:10

"Sebastian Støttrup" <Zipp_@de2dumme.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en side som skulle viker ude mærket...
> men det gør den ikke den viser ikke noget

jeg kan sagtens se den.

v.h.
Jakob

Fra : Sebastian Støttrup

Dato : 21-11-05 12:20

Siden er oppe at køre jeg fandt ikke problemet men nu virken den...
Men tak

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 21-11-05 12:23

> [...]
> Jeg har en side som skulle viker ude mærket...
> men det gør den ikke den viser ikke noget

Jeg kan også godt se den...

Må jeg anbefale dig inden du gør alt for meget ved siden, at læse lidt her
om php-nuke

http://secunia.dk/product/2385/

Der er 20 ud af 23 fejl som ikke er patchet fra producentens side. Istedet
kan jeg anbefale enten php-fusion eller allerbedst er PostNuke.

Mvh Jacob

Fra : Sebastian Støttrup

Dato : 24-11-05 23:49

> [...]
Istedet
> kan jeg anbefale enten php-fusion eller allerbedst er PostNuke.

Det vil jeg da lige se på...

Tak for tippet...

Men nu var det os bare meningen at jeg skal bruge det til at starte på...
jeg henter ikke mere inde fra php-nuke, men vil forsøge at skrive det
selv..
havde bare ikke mod på at starte fra bunden....

Venlig hilsen..:

Mig Sebastian...