Vil I hjælpe os med dette spørgeskema?
Fra : Georg Svl.

Dato : 17-11-05 11:50

Hej, vi er 6 studerende ved Aalborg universitet, der laver et projekt
om luftfugt-regulering i hjemmet.

Vi har lavet et lille spørgeskema, der skal hjælpe os i vores projekt.
Derfor vil i hjælpe os meget, hvis i bruger de to minutter det tager,
at svare på det.

Spørgeskemaet ligger her:

http://tnb.aau.dk/projekt/ee1c210/tnb.html

på forhånd tak

Mvh. Georg Sluyterman

Fra : Cocoamum

Dato : 17-11-05 12:13

Georg Svl. skrev:
> [...]
>
> Vi har lavet et lille spørgeskema, der skal hjælpe os i vores projekt.
> Derfor vil i hjælpe os meget, hvis i bruger de to minutter det tager,

Jeg får fejl: du har ikke udfyldt alle felter.

Basisuddannelse er i et ord!

Tine

Fra : Nicole

Dato : 17-11-05 16:33