Andet multimedie
bentjuul 3670
søg og erstat i Acrobat ?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 16-11-05 23:36

Kan det lade sig gøre ?
Jeg har en Ventura Publisherfil med en masse tekststumper jeg skal have
lavet søg og erstat på, men Ventura kan ikke hitte ud af det. Derfor
overvejede jeg om man kunne gøre det i Acrobat. Evt i en teksteditor, hvis
man kan komme ned i "maven" på pdf'en på en eller anden måde ?...

Kh
Bjørn

Fra : Hammerhead

Dato : 23-11-05 17:52

"Studio Smalbro" skrev d. 16-11-05 23:36 dette indlæg :
> [...]
hvis
> man kan komme ned i "maven" på pdf'en på en eller anden måde ?...

En mulighed er inde fra Acrobat, at vælge "Gem som", og så gemme
pdf-filen i et format du kan søge og erstatte i.

Mvh.
Michael H.

http://www.kandu.dk/