drop-down menu
Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 16-11-05 22:42

Hej!
Jeg forsøgte for nogen tid siden hjælp til drop-down menu a-la..
www.tweak.dk, men fik ingen svar, så nu prøver jeg lige igen. Er
der ikke en venlig sjæl på disse sider der kan give et praj om
hvordan man gør eller hvor man kan finde noget hjælp om emnet.
Jeg har selvfølgelig søgt på HTML og jeg kan også se at der har
været meget om samme emne før, - problemet er bare at jeg ikke
kan se hvad der er svaret tilbage til spørgerene.

På forhånd tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Wilstrup

Dato : 18-11-05 10:25

Drop-down-menuer laves enten i FrontPage 2003 eller via
scripts af forskellig slags - hvordan det gøres, afhænger
af hvad du mener med drop-down - de kan tage sig forskelligt
ud.

I FrontPage 2003 hedder det ikke drop-down i den danske
udgave, men "Rulleliste"
Denne opnås ved at klikke på formater- opførsel -indsæt -
rulleliste
eller man kan lave et script som kan sættes ind
via -formater-opførsel-indsæt -kald script.
--
Wilstrup

"Lars Bjarne Christensen" <lbc@nypost.dk> skrev i en
meddelelse news:437ba7ad$0$41145$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Monty

Dato : 30-11-05 10:48

> [...]
> været meget om samme emne før, - problemet er bare at jeg ikke
> kan se hvad der er svaret tilbage til spørgerene.

Prøv at gå ind på denne side. Der står forklaret hvordan du skal gøre det og
hvorhenne
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/index.html

Monty