Andet multimedie
bentjuul 3670
Spacemouse til Catia 5
Fra : MuLLe

Dato : 16-11-05 21:31

Hej NG.

Jeg har fået til opgave at sætte en catia 5 station op for min virksomhed.
Alt køre perfekt, undtaget min spacemouse plus serial.
De skriver, at den skulle være direkte kompatibel med catia 5.
Men jeg kan ikke få den til at virke, heller ikke med de nyeste 3Dx drivere.
Catia finder ingen hardwere i 3Dx device, og det skulle den jo gøre
Jeg har skrevet til 3Dconnection, det er 2 uger siden nu, men de har ikke
svaret.

Min spacemouse virker i inventor 10 og 3d max 6, 7 og 8 "demo versionen".

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig, så ville jeg blive glad.

MvH Morten.

Fra : MuLLe

Dato : 16-11-05 21:39

Det må i undskylde, den røg i tand for langt ned i min news liste.
Det skulle ha' været dk.edb.cad, hvor den ligge nu.

Undskyld igen, og svar i dk.edb.cad hvis du kender svaret på mit problem.
På forhånd tak.

MvH Morten