Bluetooth mus
Fra : Basil

Dato : 16-11-05 21:14

Hej.
Jeg har ikke set mange, og har ikke kunnet finde nogen på Logitechs
hjemmeside, men PC-netto.dk har et par stykker.
Jeg tænkte at jeg alligevel har en dims siddende i min usb-port, og
gider ikke have flere, så hvorfor ikke udnytte den (altså Bluetooth
donglen).
Hvad er erfaringer med disse ?
Kai

Fra : Anders Majland

Dato : 17-11-05 12:37

> Jeg har ikke set mange, og har ikke kunnet finde nogen på Logitechs
> hjemmeside

Jeg har en Acer hstnc-002w. Den virker fint sammen med min bærbare, men jeg
har det problem med windows at følsomheden ikke kan justereres for hver
"mus". Og følsomheden kan jeg ikke have stående ens til trackpad og mus -
musen er simpelthen for levende...

/A

Fra : Basil

Dato : 17-11-05 16:55

Anders Majland skrev d. 17-11-2005 i meddelelse
<437c6b44$0$8786$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> [...]
> har det problem med windows at følsomheden ikke kan justereres for hver
> "mus". Og følsomheden kan jeg ikke have stående ens til trackpad og mus -

Det kender jeg, det er dog ikke et BT problem.
Jeg tror jeg kaster mig ud i det.
Kai

Fra : Kim S

Dato : 18-11-05 17:28

"Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg tænkte at jeg alligevel har en dims siddende i min usb-port, og gider
> ikke have flere, så hvorfor ikke udnytte den (altså Bluetooth donglen).

Jeg har en Logítech MX900 BT, og det fungerer fremragende.
BT'en kan osse fint bruges til andre formål, mobiltlf. m.m.
Mvh, Kim