Varmt vand/ tis. Myte?
Fra : Mark Jensen

Dato : 16-11-05 13:22

Nu har jeg flere gange hørt omtalt et "trick" hvor man sørger for at
en mand der sover, putter hans arm ned i lunkent/varmt vand og så vil
han uden at vide det tisse i bukserne, eller noget i den stil.

Har det noget på sig?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-11-05 18:44

In article <t09mn1hettchb5l95bpm8ivs333j9ephpq@4ax.com>, Mark Jensen wrote:
> [...]
> en mand der sover, putter hans arm ned i lunkent/varmt vand og så vil
> han uden at vide det tisse i bukserne, eller noget i den stil.

Jeg har hørt at det kræver begge tommeltotter, og vandet skal være tæt på
37 grader.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-05 10:36

"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en mand der sover, putter hans arm ned i lunkent/varmt vand og så vil
> han uden at vide det tisse i bukserne, eller noget i den stil.

Så er mit alligevel simplere, for der kan man nøjes med en finger ....
Men jeg må da indrømme, at jeg ikke har afprøvet det.

Men det skulle være noget, med kroppens naturlige forsvarsmekanismer, der
skulle forårsage " Øh Uheldet " ... Dem med en dråbe vand i øret, eller
næsen, fungerer godt nok....Men som sagt, fingeren i vandet, har jeg ikke
prøvet, men igen, hvorfor skulle det ikke virke ?..

M.V.H.....Benny..