Upstream
Fra : Lars.Pehrsson@gmail.~

Dato : 16-11-05 11:22

Hejsa
er der nogen som kender de gode tilbud på upstream raten.. Vi anvender
i øjeblikket TDC med 8000/768 men har behov for at komme højere op,.
pga, de websites vi driver.

Kender til cph-metronet med synes ikke skiftet retførdiggører det
idet vi kun øger med 256K.

Hvem har de gode tilbud nu??

Mvh
lars

Fra : Allan Joergensen

Dato : 16-11-05 11:39

Lars.Pehrsson@gmail.com <Lars.Pehrsson@gmail.com> wrote:

> er der nogen som kender de gode tilbud på upstream raten.. Vi anvender
> i øjeblikket TDC med 8000/768 men har behov for at komme højere op,.
> pga, de websites vi driver.

Leased line?

--
Allan Joergensen

"My personal computer just told me to mind my own business."

Fra : Martin Schultz

Dato : 16-11-05 13:24

Lars.Pehrsson@gmail.com <Lars.Pehrsson@gmail.com> skrev 2005-11-16:
> [...]
> pga, de websites vi driver.
>
> Kender til cph-metronet med synes ikke skiftet retførdiggører det

Hvis du skal seriøst over 768 skal du kigge på G.SHDLS. Det har de
fleste størrer ISPer.

Ellers kan du leje et rackskab eller to til dine servere, ude i byen.
Det er nok det billigeste set på mange parametre.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 16-11-05 17:27

On 16 Nov 2005 02:21:37 -0800, Lars.Pehrsson@gmail.com wrote:

> er der nogen som kender de gode tilbud på upstream raten.. Vi anvender
> i øjeblikket TDC med 8000/768 men har behov for at komme højere op,.
> pga, de websites vi driver.

Hvis du har brug for noget, der er radikalt hurtigere, skal du se på
en anden teknologi end ADSL.

G.SHDSL (ofte blot kaldet "g-dot") giver fx 2,3 Mbps i begge retninger
(best case, som med ADSL). Og ellers er der jo teknologier, der ikke
kører på den ståltråd, der er beregnet til 100 år gammel telefoni, fx
FWA, leased lines (kobber eller fiber) etc.

Der er sådan set muligheder nok, men typisk skal man have fat i
udbyderens afdeling for erhverv i stedet for privatkundeafdelingen.

-A
--
http://www.hojmark.org/