Hvide Sande
Fra : Chris

Dato : 10-06-01 18:30

Hej NG.

Jeg har et par gange i denne weekend kørt gennem Hvide Sande. Det har jeg
gjort før, men denne gang fik jeg altså lyst til at køre tilbage en anden
gang for at fiske.

Jeg håber at et par lokalkendte læser dette og har lyst til at svare.
Hvad kan man fange i Hvide Sande og hvor præcist? Slusen? Molerne? Kysten?
Fjorden?
Hvilket grej?
Tidspunkter?

Knæk & bræk fra
Chris

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 11-06-01 22:50

On Sun, 10 Jun 2001 19:29:33 +0200, "Chris" <NchriOscShriPs@Apc.dMk>
wrote:

>Jeg håber at et par lokalkendte læser dette og har lyst til at svare.
>Hvad kan man fange i Hvide Sande og hvor præcist? Slusen? Molerne? Kysten?
> [...]

Jeg kommer selv fra Hvide Sande og har fisket en del derude som dreng.

Ved slusen:

Sild, Hornfisk.

Ved molerne og ved kysten:

Sild, Hornfisk, Fladfisk, Torsk, Mult og hvis du er meget
dygtig/heldig også havørred/laks (de skal jo igennem der, for at komme
til Skjern Å).

Fjorden kender jeg ikke meget til, men jeg ved at der er skrubber,
sild, hornfisk, havørred, laks (er fredet).

Mht. til tider og grej, så ring til en af de to grejforhandlere i
byen. De er flinke og ved alt om fiskeriet i Hvide Sande. Gå evt. ind
http://www.hvide-sande.dk og tjek lystfisker afsnittet.

Mvh. Brian

Fra : Chris

Dato : 12-06-01 17:36

Jamen, hvad mere kan man ønske sig i et svar?
Mange tak for dét!

Knæk & bræk fra
Chris