MB, memory og grafikkort-hjælp søges. :
Fra : Ulrik

Dato : 15-11-05 21:39

Hej,

Jeg skal have nyt udstyr, men jeg har nok ikke fuldt ordentlig med i
timen, så jeg håber, der er nogen, der kan hjælpe mig med nogle svar.

Jeg har kig på et Asus A8N Premium, der understøtter dual-channel ram.
Men hvordan foregår det? Jeg kan se i manualen, at man godt kan køre
single-channel, så man kan nøjes med ét eller 2 moduler. Men kan man
køre med 3 fx? Hvordan er det, det hænger sammen, det her dual-channel?

Jeg har også haft kig på et Matrox-grafikkort, men det ser ikke ud til,
de har nogen PCIe X16-kort uden blæser. Fås det overhovedet? Jeg spiller
ikke, så jeg gik efter Matrox pga. deres ry for god billedkvalitet...

Mvh
Ulrik