Andet multimedie
bentjuul 3670
DVD til Avi
Fra : Karsten Christoffers~

Dato : 15-11-05 21:00

Hej gruppe.

er der nogen der har erfaring med at omkode en DVD til Avi?
jeg har leget lidt med programmerne: Imtoodvd (mener det var sådan det hed)
og DVD-TO-AVI.

men eg syntes ikke jeg får et rigtigt godt resultat ud af det. heller ikke
selvom at jeg bruger Divx som codec. kvaliteten bliver simpelthen for
dårlig.
er der nogen der har et par "guldkorn" som kan hjælpe mig videre?

Mvh

Karsten Christoffersen

Fra : Karsten Christoffers~

Dato : 15-11-05 21:06