Austral-terror mod reaktor var fup
Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-05 19:24

Austral-terror mod reaktor var fup

Politiken giver detaljerede oplysninger om de nu 18 pågrebne
helligkrigere, der ku ha haft lyst og evne til at lave rav i den vedr
en medicinsk 10 megaWatt tungtvandsreaktor (ikke kraftværk).

At de ku har gennemført terror med andre aflivninger end på
reaktorpersonalet er så utænkeligt som at kirurgisk bombning af
Barsebæk i dets velmagtsdage kunne have stråleskadet københavnerne
andet end svarende til ½% øgning af risiko for langsomt udviklet
kræft. Mest sandsynligt er 0% pga sikkerhedsforanstaltninger.

Bombning sku ha ramt ind under det klippebaserede kraftværk - og
automatik der stopper alt ved jordskælv vil da hindre nedsmeltning, og
det gælder også, hvis de velbevæbnede australske helligkrigere skød
det ydre personale.

Også med de danske pågrebne terrorist-mistænke lyder mere og mere i
retning af falsk alarm - måske man vil trætte vor årvågenhed ved
idelig "ulven kommer".

Fra : Carpe Diem

Dato : 15-11-05 20:37

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:QIpef.9105$vl1.2507
@fe19.usenetserver.com:

[en del af indlægget klippet væk]

> Også med de danske pågrebne terrorist-mistænke lyder mere og mere i
> retning af falsk alarm - måske man vil trætte vor årvågenhed ved
> idelig "ulven kommer".

Hvem refererer "man" i ovennævnte til?

EHE

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-05 00:48

"Carpe Diem" <Me@home.nu> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:QIpef.9105$vl1.2507
> @fe19.usenetserver.com:
>
> [en del af indlægget klippet væk]

> Hvem refererer "man" i ovennævnte til?

Vi regeres af journalister, departementchefer og toppolitikere. De
vildleder os udfra langsigtet ondskabsfuld=promuslimsk politik

Godhedsindustrien tjener milliarder på bedraget

Fra : Carpe Diem

Dato : 16-11-05 07:06

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:Jsuef.19586$oH3.19323
@fe06.usenetserver.com:

[fjernet en del]

> Vi regeres af journalister, departementchefer og toppolitikere. De
> vildleder os udfra langsigtet ondskabsfuld=promuslimsk politik
>
> Godhedsindustrien tjener milliarder på bedraget

Ja ja, hvad er det, man siger, selv den paranoide kan være forfulgt! Jeg
deler ikke din dystopiske indstilling. Men er du ikke er bange for, når
du har valgt at indtage den position, at du afskærer dig fra at blive
klogere eller tage fejl? Du vil kunne feje hvad som helst, du ikke er
enig med, af bordet med ovennævnte holdning. Lidt ligesom fx en
fundamentalistisk kristen til enhver tid vil kunne feje alle
naturvidenskabelige argumenter af banen med bibelen i hånden. Det
betyder vel ikke, at hverken du eller den tænkte kristne har ret?

EHE

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-05 07:54

> [...]
> naturvidenskabelige argumenter af banen med bibelen i hånden. Det
> betyder vel ikke, at hverken du eller den tænkte kristne har ret?

i OVERENSSTEMMELSE MED FUNDATSEN er denne trådstart sendt til både
POLITIK og VIDENSKAB ng

Lad os se om nogen af de mange forstandige atomfysikere i dk.videnskab
kan finde bare een lille fejl i min pillen australterror nyheden fra
hinanden.
DETTE ER OM FACTS &LOGIC ikke holdninger
Min trådstart er færdiggjort efter grundig snak med min kusine, der er
civilinginiør i kernefysik og ansat på Risø i årtier - (og næsten så
Einsteinskeptisk som mig.)

Din godtkøbssnak om at "kritisk holdning kan da evt overdrives på en
god dag" er spiild af fine formuleringer - det er banalt at paranoide
meget ofte er forfulgt,
men husk at paranoid-psykose er et bodegaskældsord og kun det. Nul
objektiviitet i shrink-flop-sidesporet hos lægerne.
Alt er relativt, som Freud lærte af Nietzsche og siden hoppede showmen
WoodyAllen&Einstein på en vogn der havde sejret før hans tid.

" We may say that hysteria is a caricature of an
artistic creation, a compulsion neurosis a caricature of a religion,
and a *paranoiac* delusion a caricature of a philosophic
system.Sigmund Freud

"Even paranoids have enemies. Henry Kissinger

" Selv om man er paranoid, kan der jo godt være nogen,
der følger efter én. Woody Allen

"Problemet er ikke at jeg er paranoid men at jeg ikke er paranoid nok
Woody Allen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-11-05 20:03

On Wed, 16 Nov 2005 07:54:04 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>i OVERENSSTEMMELSE MED FUNDATSEN

hvad er det så der står i Fundatesen (erne ) ? har du læst dem ? og i
så fald hvor ?
>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-05 20:38

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> hvad er det så der står i Fundatesen (erne ) ? har du læst dem ? og
> så fald hvor ?

Dejligt at ingen kan modsige science-trådstarten om at effektiv terror
mod reaktor er usandsynlig

Fundatser er MILDE, VEJLEDENDE, UFORPLIGTENDE retningslinier og
underkastet smag, stemning og atmosfære på gruppen

Du er den evindelige anklager der får forstyrret dine cirkler af at
der xpostes kreativt og forbedrende for debatten - tværfagligt og til
gavn for at det af udbydere chikanerede usenet, ikke bliver
uinteressant og døt.

Som anklager der det DIG der skal løfte en bevisbyrde og finde § og
pjat om retningsbestemt xpost og andet som ingen netcop evner at
udtrykke sig forståeligt om.

Had og censur er ikke hvad vi mangler i nogen diskussionsgruppe -
selvom den kaldes newsgroup som om den var noget topstyret envejs.
Ytringsfrihed betyder respekt for at ingen er tvunget til at læse, dvs
alt bør være tilladt.

Forklar dit værst-tænkelig-scenarie hvis selvbestaltede styregrupper
var tandløse og anarki var totalt

Fra : H. P. Holm

Dato : 17-11-05 22:54

[...]

Fra : Carpe Diem

Dato : 16-11-05 09:18

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:jIAef.1$sC3.0
@fe78.usenetserver.com:

[en del af indlægget fjernet]

> [...]
> Alt er relativt, som Freud lærte af Nietzsche og siden hoppede showmen
> WoodyAllen&Einstein på en vogn der havde sejret før hans tid.

Du svarer ikke på mit tidligere spørgsmål og lægger mig derudover ord i
munden, jeg aldrig har sagt.

EHE

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-05 13:00

> [...]
> @fe78.usenetserver.com:
>
> [en del af indlægget fjernet]

> Du svarer ikke på mit tidligere spørgsmål og lægger mig derudover

Jeg syns jeg svarer, men gerne genformuler - og selvfølgelig karikerer
jeg - anførselstegn er shorthand og betyder ikke ordret citat
Gerne ring kort 3586100 og lad os pejle os ind på hvad er godt at
debatere på ng

Dialog er bedre end monologer i hver sin retning - og jo jeg
sjuskede. Men svar skal du få når jeg forstår din interesse.