Nu kan man få 3,5 mm jack til N6230
Fra : Per

Dato : 15-11-05 16:27

Hej NG!

Jeg var inde i en urmager!! i Valby, og der havde de en adapter
(original?) - der står ihvertfald Nokia på den.

Den har indbygget mikrofon og et hunjackstik - så man kan bruge sin
mobiltelefon som ægte multimedie. Den kan nu sættes til et stereoanlæg og
man kan sætte andre hovedtelefoner til den.

Så nu er det slut med at man selv skal skille de orignale høretelefoner ad
og lodde osv.

Billede lagt i binaer.dk

Jeg gav 149 kr

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 15-11-05 16:28

Det har man da kunne få længe !

/F

Fra : Per

Dato : 15-11-05 16:38

"(6400) Futte" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det har man da kunne få længe !

Hvor ??

Jeg har aldrig set det før - de sagde envidere at det var helt nyt på
markedet.

Thansen har ikke noget.

Har du link?

Mvh. Per

Fra : Jakob Griffel

Dato : 15-11-05 16:42

> Jeg har aldrig set det før - de sagde envidere at det var helt nyt på
> markedet.

Jeg har ihvertfald set reklameplakater for dimsen i sommers (juli) - vist
sammen med lanceringen af 6230i.

--
Hilsen Jakob

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 15-11-05 16:50

Hej

> Hvor ??
>
> Jeg har aldrig set det før - de sagde envidere at det var helt nyt på
> markedet.
>
> Thansen har ikke noget.
>
> Har du link?
Det kan bl.a. købes på cellshoppen.dk og mytrendyphone.dk har jeg set...

Mvh
Nikolaj Riis Josephsen

Fra : Per

Dato : 15-11-05 16:56

"Nikolaj Riis Josephsen" <newsgroup@nik0.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Det kan bl.a. købes på cellshoppen.dk og mytrendyphone.dk har jeg set...

Ok - takker

/Per

Fra : Per

Dato : 15-11-05 17:03

"Nikolaj Riis Josephsen" <newsgroup@nik0.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Det kan bl.a. købes på cellshoppen.dk og mytrendyphone.dk har jeg set...
'

Jeg bør måske nævne, at den jeg har lagt op i binaer har indbygget
mikrofon - det har de andre vist ikke.

Du kan også besvare og afslutte opkaldet med nævnte adapter pga. indbygget
kontakt.

Mvh. Per

Fra : Erling Simonsen

Dato : 18-11-05 02:41

Per skrev:
> [...]
> mikrofon - det har de andre vist ikke.
>
> Du kan også besvare og afslutte opkaldet med nævnte adapter pga. indbygget

Hej.
Ja, de adaptere som cellshoppen og mytrendyphone sælger, har ikke
indbygget mikrofon, så det var dejligt hvis du eller andre havde et link
til den viste adapter i dk.binaer.
Den findes ikke på Nokias hjemmeside over tilbehør. Der er kun den
"gamle" - model AD-15.
mvh
Erling S.

Fra : Erling Simonsen

Dato : 18-11-05 03:14

Erling Simonsen skrev:

> [...]
> til den viste adapter i dk.binaer.
> Den findes ikke på Nokias hjemmeside over tilbehør. Der er kun den

Forresten - i min videre søgning fandt jeg et link hvor det vises,
hvordan man selv laver en sådan adapter ud fra det medfølgende
headsæt til Nokia 6230'eren:
http://www.hackaday.com/entry/1234000220054587/

/Erling

Fra : Erling Simonsen

Dato : 18-11-05 03:48

Erling Simonsen skrev:

> [...]
> til den viste adapter i dk.binaer.
> Den findes ikke på Nokias hjemmeside over tilbehør. Der er kun den

Hej igen.
Har nu fundet adapteren på en Engelsk hjemmeside:
http://www.datakits.co.uk/store/product_info.php/cPath/30_150/products_id/952?osCsid=64c6219a8bfd04a3be10ec7fabcbd20a
Adapteren koster 4,99£ og portoen er det samme, så ialt lige under 10£.
= 110 kr.

/Erling

Fra : Per

Dato : 18-11-05 12:33

"Erling Simonsen" <erling.nos@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Adapteren koster 4,99£ og portoen er det samme, så ialt lige under 10£. =

Jepper det er lige nøjagtig den der Erling.

Jeg gav som skrevet 149,- i en urmager på Toftegårds alle.

Her er deres hjemmeside: http://www.clock.dk/

kan dog ikke finde adapteren på siden.

Mvh. Per

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 16-11-05 12:31

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote in message

> Billede lagt i binaer.dk

Sidder mikrofonen ikke meget tæt på stikket til telefonen ?

Jeg ville da foretrække væsentlig længere ledning.

Kim

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 16-11-05 21:33

> [...]
> man kan sætte andre hovedtelefoner til den.
>
> Så nu er det slut med at man selv skal skille de orignale høretelefoner ad

Kan man også få det til Sony Ericsson K750i / W800i???

Mvh Henrik

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 16-11-05 21:45

Det mener jeg med 99.9% sikkerhed at man kan.
- Jeg vil tro at de har dem hos CellShoppen.dk

/F

Fra : Anders Lund

Dato : 17-11-05 06:56

Henrik (Silkeborg) wrote:
> Kan man også få det til Sony Ericsson K750i / W800i???

Jo, det kan du godt. Det hedder HPM-70. Det er som standard med W800i.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk