Lydløs køler ?
Fra : SpookiePower

Dato : 15-11-05 15:36

Jeg har købt et nyt bundtkort samt en P4 3Ghz Intel CPU
med køler til. Den køler som følger med larmer helt vildt.
Er der nogle som kan anbefale en effektik og mere lydløs køler ??

--
Mit fotoalbum
www.photo.activewebsite.dk

Fra : Finn og Angela

Dato : 15-11-05 20:10

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med køler til. Den køler som følger med larmer helt vildt.
> Er der nogle som kan anbefale en effektik og mere lydløs køler ??

En af de 3-4 mest effektive luftkølere til P4. Ikke støjsvag med medfølgende
blæser v. fuld hastighed, men den kan reguleres ned med medfølgende
potmeter. V. 40% er den så godt som lydløs og min kammis 2.8 på under 45C
(Abit Ic7-G). Jeg har skiftet blæseren til en Papst 120mm/1600Rpm, og den
holder min 3.0 overclocket til 3.6 på 45C ved 600 omdrejninger (lydløs) ved
normalt brug og under 52C ved fuld last/1600 omdrejninger.

Mange anbefaler denne:

Effektiv, forholdsvis støjsvag (også her kan blæser reguleres ned til stort
set lydløs), billig og rimelig nem at montere.

Desuden disse (alt efter om du har socket 478 eller 775)

Finn

Fra : SpookiePower

Dato : 15-11-05 21:01

"Finn og Angela" <afc.chris_fjern dette_@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:enqef.116$YO1.40@news.get2net.dk...

Mange tak for dit svar. Det vil jeg studere nærmere.

Fra : Finn og Angela

Dato : 16-11-05 16:29

> "Finn og Angela" <afc.chris_fjern dette_@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>

> Mange tak for dit svar. Det vil jeg studere nærmere.

Selv tak..