Har ikke helt styr på reglerne for nyhedsg~
Fra : Niels Christian Mohr

Dato : 14-11-05 23:02

Hejsa

Hvordan ligger det med at reklamere for at foreningsarrangement på denne
nyhedsgruppe, er det tilladt? Jeg vil så nødigt træde nogle over tæerne så
derfor spørger jeg før jeg gør noget ;)

Med Venlig Hilsen

Niels Christian Mohr

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 15-11-05 18:59

Niels Christian Mohr wrote:
> [...]
> nyhedsgruppe, er det tilladt? Jeg vil så nødigt træde nogle over tæerne så

Fyr du den bare af - men der skal nok være nogen der brokker sig

Min holdning er klart at så længe det omhandler akvarier, og trafikken
ikke er større i denne gruppe end den er, så er det ok. Om det så er i
strid med fundatsen vil jeg overlade til andre at bedømme.....

/Ole

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-11-05 14:37

"Niels Christian Mohr" skrev i en meddelelse
> Har ikke helt styr på reglerne for nyhedsgruppen

Det er også lidt indviklet

Hvis du selv reklamerer for et arrangement - så er det reklame og hører til
i opslagsgrupperne.

Hvis andre omtaler det - så er det bare debat - og helt OK her.

Jeg vil dog mene, at så længe der ikke er noget direkte kommercielt i
indlægget f.x. handel - så bare fyr det af her, da det kan have interesse
for mange !

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Brizz

Dato : 16-11-05 23:12

Niels Christian Mohr skrev:
> [...]
> nyhedsgruppe, er det tilladt? Jeg vil så nødigt træde nogle over tæerne så

Jeg plejer at skelne mellem om det er et storstilet arrangement for din
forretning hvor du hiver kassen på det er det ikke sagen i denne NG men
er det et mindre arrangement hvor du måske tjener lidt mønt på indgang
og på salg af sodavand fx er det helt ok IMØ.

--
Mvh Brian
--

Venimus Conglaciati Vicimus

Fra : Niels Christian Mohr

Dato : 16-11-05 23:30

Sagen er den at det er et arrangement der involvere 3 akvarieklubber. Jeg
tror der en del der vil finde det sjovt. Og lige gyldigt hvad der sker så
tjener jeg ikke en krone på det. Jeg har bare fået æren med at lave meget af
forarbejdet + hjemmeside osv. Hvilket jeg iøvrigt er rigtig glad for ;)
Forhåbentligt kan jeg melde ud fredag med beskeden. Og jeg er rimeligt
sikker på jeg ikke jokker nogen over tæerne.
Grunden til jeg spurgte var jo nemlig for at høre hvad folk mente. Tusind
tak for svarene. Og hvis nogen kender en trykker der er helt vildt for at
sponserer nogle plakater til os så giv mig lige et vink :)

Med Venlig Hilsen

Niels Christian Mohr

Fra : Brizz

Dato : 17-11-05 16:52

Niels Christian Mohr skrev:
> [...]
> Forhåbentligt kan jeg melde ud fredag med beskeden. Og jeg er rimeligt
> sikker på jeg ikke jokker nogen over tæerne.

Kom du bare med det opslag. Sikkert nogen der kan bruge det herinde

--
Mvh Brian