Hvordan placerer jeg et andet site i et ek~
Fra : jnm

Dato : 14-11-05 11:08

Jeg vil gerne uploade nogle testsider lavet i FrontPage på en måde, således
det ikke generer min officielle hjemmeside.

Mit web hotel supporter PHP og FrontPage extensions. Jeg vil kalde
testsiderne fra et link på Kontakt siden og åbne dem i et nyt vindue.

Er løsningen den enkle blot at placere alle eksperimenterne i en mappe Test
og linke fra Kontakt til what ever i Test mappen, eller er der en anden mere
korrekt løsning. Jeg vil gerne undgå, at FrontPage placere en bunke mapper
og koder i mit Officielle site.??

Jørgen

Fra : Jan Lundorff

Dato : 14-11-05 17:57

jnm wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]

> korrekt løsning. Jeg vil gerne undgå, at FrontPage placere en bunke mapper

Hej Jørgen

Jeg plejer bare at lave en mappe som man jo kan kalde "test", og så bygger du
bare hele dit forsøg op inde i den mappe med index side og det hele, og det
påvirker IKKE noget som helst af det andet

Mvh.

Jan

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jnm

Dato : 18-11-05 11:26

"Jan Lundorff" skrev i en meddelelse
> [...]
det
> påvirker IKKE noget som helst af det andet

Hej Jan

Det er tilsyneladende ikke så enkelt. Det virker ikke.

I FrontPage har jeg gjort følgende:

Jeg har oprettet en mappe "eksperiment". Heri har jeg kopieret mit FP
testsite med alle synlige og usynlige filer. Hvis jeg finder Index filen i
FP åbnes testsitet fint.

Mit testsite indeholder en menu baseret på javascripts. Menuen er lavet i
AllWebMenus som er fint at arbejde med. Der er en masse muligheder for at
designe noget flot.

Mit testsite fungerer fint, når jeg uploader det til min localhost, hvilket
er en forudsætning for at se menuen.

Jeg har så uploadet hele molevitten, der reelt består af mit standard site
og det underliggende testsite, med FrontPage.

Selve filerne og de traditionelle HTML links fungerer i eksperimentet, men
menufunktionen vises ikke.

Der må være et eller andet fundamentalt galt, men hvad

Jørgen