Vand/ Kildevand
Fra : Søren M

Dato : 14-11-05 07:56

Hej Gruppe,

Jeg ville høre hvor lang tid vand kan holde sig og om der er forskel på
Kildevand og vandet fra hanen?

I norm stuetemperatur på 21 grader med åbnet eller lukket låg?

I køleskab ved 5 grader med lukket låg?

Mvh.
Søren

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-11-05 08:02

"Søren M" <momsendesignDELETELARGELETTERS@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kildevand og vandet fra hanen?
>
> I norm stuetemperatur på 21 grader med åbnet eller lukket låg?

Dengang hvor kildevandet blev tappet på flasken, var det måske en anelse
bedre end vandet fra vandhanen. Men efter at have været lukket inde, så har
det været en glimrende grobund for alt andet godt, så nu er vandet fra hanen
klart at foretrække.

M.V.H.....Benny..

Fra : Søren M

Dato : 22-11-05 07:53

"Benny Mortensen" <ikkenoget@brugbar.adresse> skrev i en meddelelse

> [...]
> så har
> det været en glimrende grobund for alt andet godt, så nu er vandet fra

Hej Benny,

tak for svaret.

Hvor lang tid tager det så for disse bakterier at blive farlige?

Mvh.
Søren M

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-11-05 12:25

> [...]
> >
> Hej Benny,
>
> tak for svaret.
>
> Hvor lang tid tager det så for disse bakterier at blive farlige?

Det er vel nærmest umuligt at svare på, for det kommer vel ret så meget an
på, hvad det er for noget " Andet godt " som har sneget sig med i flasken
... Men som grundregel, kan man sige, der er intet grundlag for at købe
vand i flasker, sådan generelt set... Der kan selvfølgelig være, nogle
specielle lokale fænomener, som kan gøre det til en bedre ide, end normalt.

M.V.H.....Benny..